Gå til innhold
Arkivverket

[#26114] Mari (1834) og Metchor (1877) Mathison - Hafslo - Texas - Bergen - Texas??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Mari Olsdotter (Hillestad), fødd i Hafslo i Sogn 10.10.1834, voks opp i Nordland, men gifte i Bergen 9.2.1868 med Torbjørn Mattisson (Kvestad), fødd i Ullensvang 19.3.1839. Torbjørn var skipstømmermann, men parfolket utvandra i 1868 til Amerika.Eg finn dei ikkje i FT1870, men i FT1880 er Torbjørn 'Thomas' Matterson jarnbanearbeidar busett i Travis Co., TX. Han er åleine, og ingen opplysningar ligg føre om ektestand.Ein son er fødd i Texas:* Metchor Theodor Mathison, fødd i Travis Co., TX 22.12.1877.I 1893 utvandra mellom anna frå Bergen desse to personane:~~~~~~~~~~33969 Bergen 2065 1893 Juni 15 Mari Mathisen f g Arbeiders Enke 1834 59 Hafslo Bergen Thingvalla33970 Bergen 2066 1893 Juni 15 Metchel Tommas Mathisen m ug forriges Søn 1877 16 Austun Bergen Thingvalla~~~~~~~~~~Av denne innførsli i passasjerlista går det fram at Mari og son hennar var busette i Bergen, og dette faktum får meg til å tru at kanskje Mari og sonen flytte attende til Bergen, kanskje før 1880, og at dei buidde i Bergen like fram til 1893. Men eg kan heller ikkje finna dei i FT Bergen 1891!Lagnaden til Mari etter 1893 er ukjend, men Metchor Mathison gifte seg i Texas i 1897 eller 1898 og flytte sidan til Yolo, CA der han døydde 15.5.1959.Er det nokon som kan hjelpa meg stadfesta om Mari og son hennar verkeleg var busette i Bergen, eller korleis dette heng i hop?Og kan nokon eventuelt finna ut meir om lagnaden til Mari og mannen Torbjørn 'Thomas' Mathison, ville det vore kjempebra! Kanskje døydde mannen i Bergen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ei ny opplysning er komi til meg i dag om denne Torbjørn ''Thomas'' Mathison: Eit barnebarn av sonen Metchor kan fortelja at oldefaren Tom var formann på eit jarnbaneanlegg i Texas. I denne funksjonen gav han ein gong ein arbeidar ''sparken'', og ikkje lenge etter tok arbeidaren ''hemn'' med å ta livet av Tom!Soleis veit me at Torbjørn døydde i Amerika, og truleg var det etter dette hendet at Mari kom attende til Bergen...?Eg vonar framleis på tips i denne saki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.