Gjest Astrid Ryen Skrevet Desember 8, 2004 Del Skrevet Desember 8, 2004 Selv når man blir så gammel som meg, så føler man både spenning og glede ved at noe nytt presenteres hver dag fra adventstidens begynnelse og helt frem til julekvelden.Den digitale bokhylle fylles med stadig mer interessant stoff etter hvert - et flott tiltak! Min favoritt hittil i år er Pontoppidans kart over det sørlige Norges og hans nitide beskrivelse av fjell, elver, øyer og mye annet i vårt land.Kartet fascinerer meg med alle navn som finnes når man forstørrer det. (Oppdaget forresten at Smølen på Nordmøre har fått en noe snodig fasong!!)Jeg vil herved ønske dere i DA og SAB en god jul.Hilsen Astrid Ryen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit Skrevet Desember 9, 2004 Del Skrevet Desember 9, 2004 Enig med Astrid-:)God jul til dere alle og spesielt til de som staar for dette.mvh Kjellaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Liv S. Hansen Skrevet Desember 9, 2004 Del Skrevet Desember 9, 2004 DA og staben gjør dagene våre før jul ekstra spennende med en egen julekalender. Takk til alle dere som står på natt og dag for at vi skal ha det så lettvint som mulig med denne spennende hobbyen som slektsforskning er!En førjulshilsen fra Liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts