Gå til innhold
Arkivverket

[#26395] Nils Peder Helkvist (1858) og kona Maria (1867) - Sogn 1900 og so?- Christiania?

Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Nils Peder Erikson/Carlson Helkvist, fødd i Sogndal i Sogn 13.6.1858, gifte seg i Sogndal 23.12.1895 med søskenbarnet Maria Bottolfsdotter Dale, fødd i Luster i Sogn 24.12.1867. Nils var salmakar, og i 1900 budde parfolket i Sogndalsfjøra i Sogndal. To born er nemnde:* Christian Ingvaldson, fødd i Luster 23.9.1891, nemnd 1900 som Kristian I. Helkvist* Bertin Nilsson Helkvist, fødd i Luster 24.9.1894, nemnd 1900 som Bertin N. HelkvistFamilien må vera faren frå Sogndal kort etter 1900, men eg har ikkje so langt vore i stand til å finna ut kvar det vart av dei! Eg ser ikkje noko til dei i Bergen; kan dei vera farne til Christiania??Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ein Nils Eriksen døydde som legdelem i Sogndalsfjøra i Sogndal 27.2.1920. Dette KAN vera same mann, men sikker er eg ikkje. Uansett so vart huslyden borte frå Sogndal!Eg vonar framleis på gode tips...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.