Gjest Nina Møller Nordby Skrevet Desember 15, 2004 Del Skrevet Desember 15, 2004 aAmme problem som før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andreas Snildal Skrevet Desember 15, 2004 Del Skrevet Desember 15, 2004 Jeg havna også i uløkka i stad, men etter gjentatte forsøk, kom jeg til slutt inn. Men det ser jo ut som du har prøvd dette.Jeg tror nok ikke Oldervoll står parat 24 timer i døgnet, så det kan nok hende du må smøre deg med tålmodighet til i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nina Møller Nordby Skrevet Desember 16, 2004 Del Skrevet Desember 16, 2004 Jeg løser problemet 'greit' ved å legge inn et nytt og tomt innlegg. Vips så kommer jeg inn. Helt ok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Cathrine Magne Skrevet Desember 16, 2004 Del Skrevet Desember 16, 2004 Fikk samme problem som dere i morges, her er en annen 'bakvei':Søkte raskt opp et av mine egne debattinnlegg via Google og hentet opp det. Så var det bare å velge 'vis temaliste' - og vips var alt som normalt! Nå går det igjen fint å bytte mellom arkiv-/brukarforum, kjøre refresh på IE etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts