Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#26553] Thomas Engebretsen/Andreassen) g. Fredrikstad 1901 m. Johanne Hermansen -lagnad?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Thomas Engebretsen (eller Ingebretsen?), stuert, fødd i Vestre Fredrikstad 1879, son av Ingebret Andreassen og kona Berte Kristine, båe frå Høland, gifte seg i Fredrikstad 14.3.1901 med Johanne (eller Hanne) Hermansen, fødd i Bergen 7.9.1877, dotter av Johannes Hermansen frå Luster i Sogn og kona Johanne Marie frå Flekkefjord.Medan Thomas i 1901 har namnet Engebretsen, vart han kalla Thomas Andreassen ved FT1900.Kan nokon hjelpa meg å finna ut kvar det vart av Thomas og Johanne? Eg reknar med dei vart buande i Fredrikstad, i alle fall ei stund...? Thomas vart sidan kan henda bakar eller konditor...?Temaet har vore gjenstand for diskusjon før (tema #10417), men eg tek det oppatt med nytt nummer fordi overskrifti ikkje lenger høver med problemet!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.