Gå til innhold
Arkivverket

[#26618] GOD JUL og GODT NYTT ÅR alle sammen!

Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torgeir Kvalvaag

Full tilslutning herfra. Spesielt verdifull er den 'ånden' som rår i forumet i form av velvilje og positiv innstilling til små og store spørsmål som melder seg. En spesiell takk for DA-staben som holder dette gående.Måtte 2005 bli et annus mirabilis for alle - også oss slektsgranskere/-samlere. Hilsen Torgeir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Aasegg

Jeg tar en pust i vaskinga for å ønske dere alle ei riktig GOD JUL og et GODT NYTT SLEKTS-ÅR!Takk til alle som har kommet med gode råd i 2004. I romjula skal jeg virkelig sette meg ned og nøste sammen de trådene jeg har fått i år, og så regner jeg med at dere er her i 2005 også, så jeg kan spørre og grave videre... ;-) Må itj fårrå nålles!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg slutter meg til alle gode ønsker om en riktig Goid Jul og et godt og fredelig Nytt År til alle gode hjelpere her på Digitalarkivet, også til alle de som er ansvarlige for dette forum!Med vnnlig hilsen Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kolbjørn Næss

En riktig god jul til alle venner og slektsgranskere - og takk for hjelp, tips og ideer. En stor takk til dere på Digitalarkivet som gratis har gitt oss dette flotte redskapet til å lete etter vår slekt - verdens beste redskap - og uten at det koster en formue.Årets største takk bør gå til Jan Oldervoll for hans storsinn og tålmodighet da det stormet som værst rundt det nye søkesystemet for to måneder siden. Takk for at du holdt hodet kaldt og gjorde det du kunne både dag og natt. Ser ikke bort fra at det kunne være fristende å be utålmodige slektsgranskere å dra en viss plass. Det nye systemet fungerer utmerket, er meget raskt og har etter min mening mange fordeler framfor det gamle.Mvh Kolbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.