Gå til innhold
Arkivverket

[#26690] Skip: Nordstjernen i Bergenske D/S

Gjest Malin T. Petterson
 Del

Recommended Posts

Gjest Malin T. Petterson

Dette er noko av informasjonen eg sit på om min oldefar:[...gjekk over i utanriksfart i 1896. Han reiste for det meste i Bergenske i Nordsjøfart, siste tida på 'Nordstjernen' som tømmermann. Han hadde og reist som båtsmann. Så gav han seg på sjøen i slutten av 1920-åra ..]Eg har funne eit skip i Bergenske kalla 'Nordstjernen' som sank i 1881, og eitt som vart bygd på 30-talet - men det må altså ha vore eit i mellomtida.Er det nokon som veit noko om dette skipet? Og om det evt. fins bilete av det ein stad?mvh malin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Nordstjernen (I) vart bygd i 1855 og forliste 1881.Nordstjernen (II) vart bygd 1882 hjå Rostocker Schiff- & Maschinenbau A/G. 856 Br.reg. tonn. Etter 1936 hadde det namnet 'Deneb' (II). Krigsforliste 1940 ved Harstad.Nordstjernen (III) vart bygd 1937.Der er bilete av Nordstjernen (II) i boka 'Norges eldste linjerederi' av Wilhelm Keilhau, 1951. Om du sender epost til fndbred@online.no, skal du få ein skanna kopi attende i morgon, måndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.