Gå til innhold
Arkivverket

[#26717] Snedkerlien frå Dovre

Gjest Peder Svein Grønås
 Del

Recommended Posts

Gjest Peder Svein Grønås

Ole Rasmus Rasmussen Snedkerlien frå Dovre var oldefaren min. Han var fødd i 1846 (jfr 1865- folketeljing for Dovre, Snedkerlien, nordre) og døydde på Moster (noverande Bømlo kommune) i 1924.Ole kom til Vestlandet som vegarbeidar, oppsynsmann og brubyggjar. I 1872 vart han gift med Ragnhild Henriksdtr Kvilhaug, frå Karmøy. Dei fekk sju born, fem voks opp, og har stor etterslekt her vest. Ole hadde fem sysken, kanskje fleire. Det eg lurer på er om det er nokon som veit om etterkommarar etter desse syskena, enten det er no på Dovre eller andre stader. Peder Svein Grønås Stemhaugmarka 30 5518 Haugesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Spørs om vi må vente på tredje bindet av Dovre Bygdebok før vi finner ut noe særlig om Snekkerlien, for jeg har også forfedre der i flg. bind II.mvh Reidar Oddløkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Svein Grønås

Takk for svar. Veit du når denne bygdeboka skal i prenten. Elles er jo ikkje dette så gammalt, så det kan jo vera folk som hugsar nokre av desse personane. I tillegg til Ole (oldefar min) så var det Thosten, Ragnhild, Hans, Hans og Maria. Etternamnet må vel ha vore Rasmussen eller Snekkerlien, eller begge delar. Mvh Peder Svein Grønås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnhild Simenstad

Far til Ole Rasmussen het Rasmus Thostensen og var fra Lom,kona het Mari Olsdtr. Sønnen Hans hadde Snedkerlien ca. 20 år før familien flyttet til garden Storrustløkken på Dovreskogen. Ragnhild gift i Dovre med Hans Jensen SvarvarstuenHans hadde barna: Thosten f.1891, Mathias f.1893, Ole f.1897 og Olea f.1900.Dersom du går inn på Arkivnett Oppland kirkebøker så finner du en del der. Du kan også ta kontakt med Dovre Data arkiv (er på nett)MVH Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Rudiløkken

Hei!Det er flere søsken en de som er nevnt i innl. 4, se FT for 1900, Storrustløkken. Det finnes etterkommere i Dovre i dag.Dersom du ønsker opplysninger om dette så send meg din E-postadr. Min er: rudiloek@tiscali.noMvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Svein Grønås

Takk for svar. Dette var spennande nytt. Til Harald Rudiløkken, her er e-postadressa mi: pgroena@online.noMvh Peder Svein Grønås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.