Gjest Johan Ole Kjelstad Skrevet Januar 6, 2005 Del Skrevet Januar 6, 2005 Hei der ute... Kjenner noen noe til ei slekt ved navn Fauskan? -Søker bl.a. etter besteforeldre til Bjørg Fauskan, og hvor disse kom fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Januar 6, 2005 Del Skrevet Januar 6, 2005 Er du ny her - eller heiter du Ole til etternamn?Om du ikkje gjer det, må du gje opp heile namnet ditt; slik er regelen i dette debattforumet. Då vil du heilt sikkert få svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Johan Ole Kjelstad Skrevet Januar 6, 2005 Del Skrevet Januar 6, 2005 Beklager, det var nytt for meg, å joda, jeg har vært her før ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Bjørn Davidsen Skrevet Januar 6, 2005 Del Skrevet Januar 6, 2005 Ved søk på gardsnamn i ft 1900 kjem det opp to gardar med namn 'Fauskan'; ein i Bjugn og ein i Jøssund, båe i Sør-Trøndelag. Dette bør jo kunne vera eit utgangspunkt for vidare leiting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunnar Sødal Skrevet Januar 6, 2005 Del Skrevet Januar 6, 2005 I Norges Bebyggelse for Fosen under Jøssund finner jeg endel Fauskan. Har du foreldrenavn på Bjørg. Fødselsår. Hvis du har meire data kan jeg se mere i Norges Bebyggelse. Mvh Gunnar Sødal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts