Gå til innhold
Arkivverket

[#26896] Amputert innlegg og blokkering for nye i Brukerforum


Gjest Leif Kåre Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Kåre Solberg

Jeg har nettopp forsøkt å legge inn følgende innlegg i tema: # 12297 på brukerforum: 'Jeg vil tro at du har dekning i din tolkning av åndsverklovens § 12, men hvis du er på talefot med Egil Schjelderup eller hans arvinger, koster det lite å spørre dem. Jeg er kanskje ikke en uhildet rådgiver i saken siden jeg har en egeninteresse i den. Også jeg ville ha glede av et eksemplar siden et av båtforeningens medlemmer fra 1855 var Kjøbmand Schjellerup som jeg antar må ha vært Consul og Kjøbmand Thorleif Schjelderup, f. 1822 i Christiania. M.v.h. Leif Kåre (venstrepil)leif.k.solberg@c2i.net(høyrepil)' Tilsynelatende kompileres teksten på vanlig måte, men legges ikke inn, bare siste del: e-postadressen kommer med. Når jeg nøyer meg med å føre cursoren over overskriften i temalisten, kommer imidlertid innlegget opp som det siste.I tillegg har det skjedd en blokkering som gjør at jeg heller ikke kommer inn med et nytt og korrigerende innlegg. Igjen synes innleggingsprosedyrene å virke normalt hele veien helt frem til jeg kontrollerer det etter innlegging. Da viser det seg at innlegget ikke har satt spor.PS Da jeg prøvde å legge dette innlegget inn i Arkivforum, mistet jeg hele øvre del av det frem til og med første venstrepil (som var skrevet med symboltegnet) før e-postadressen. Jeg antar at det har sammenheng med pilbruken, kanskje i kombinasjon med 'at'-tegnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Du må ikke bruke pil-tegnene, disse brukes rundt html-koder og tekst før en høyrepil og etter en venstrepil vil ikke være synlig. Derfor fikk du kun se e-postadressen din som var utenfor disse piltegnene og derfor kunne du heller ikke få lagt inn seinere innlegg.Nå har jeg tatt bort piltegnene og da er teksten din synlig.Unngå bruk av piltegn - dette gjelder ikke bare våre sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.