Gjest Oddleiv Ringlund Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Er det noen som kan fortelle meg hvor/hvordan jeg kan søke etter folk i Sverige? Den jeg søker er Anna Ta(h)lin,om noen tilfeldigvis skulle hørt navnet før.mvh.Oddleiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Om du ikke har noen anelse hvor i Sverige kan du til å begynne med søke på Familysearch (FS). Det finnes flere der, men umulig når man ikke vet ca. tid for noen opplysninger om henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddleiv Ringlund Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Takk til Berit,førte nok ikke fram desverre. Sliter litt med tider,men hun var i Canada ant.Ontario ihvertfall i tidsrommet 1912-22.Dette vet jeg med ganske stor sikkerhet,for da fikk hun en sønn med min bestefar.Han vendte tilbake til gamlelandet i 1922,etter det er det bob bob....... Siste livstegn fra henne var i 1970,da bestefar døde. Skulle vært artig å finne litt mer om henne og sønnen,da han er min 'onkel'. Finnes det noe forum i Sverige som jeg kan rette en henvendelse til,i håp om litt hjelp der.mvh. Oddleiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Prøv Anbytarforum; http://genealogi.aland.net/discus/Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddleiv Ringlund Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Takk til Jan Peter,har lagt ut etterlysning der,så da venter jeg i spenning.mvh.Oddleiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir Kamsvaag Berntsen Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Anna Talin alt. Tallin/Tahlin finnes hun ikke i 'Sveriges Befolkning 1890'-CD'en under dette navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Berit Knudsen Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Du har denne som emigr. fra Norge Lenke og det finnes også en som het Johanna Mathilde Talin som emigrerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Ellis Island har disse immigranter:1893: Anna Sofia Thalin (49), Nykjobing1899: Anna Talin (17) Sweden1905: Anna E. Thalin (17), Markaryd1920: Anna Christina Thalin (35), Alliance, Ne., U.S.A.//Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Oddleiv Ringlund Skrevet Januar 12, 2005 Del Skrevet Januar 12, 2005 Takker for all hjelp så langt,om dette fører fram så skal dere få høre.mvh. Oddleiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts