Gå til innhold
Arkivverket

[#27057] Sverige


Gjest Oddleiv Ringlund
 Del

Recommended Posts

Gjest Oddleiv Ringlund

Er det noen som kan fortelle meg hvor/hvordan jeg kan søke etter folk i Sverige? Den jeg søker er Anna Ta(h)lin,om noen tilfeldigvis skulle hørt navnet før.mvh.Oddleiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om du ikke har noen anelse hvor i Sverige kan du til å begynne med søke på Familysearch (FS). Det finnes flere der, men umulig når man ikke vet ca. tid for noen opplysninger om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddleiv Ringlund

Takk til Berit,førte nok ikke fram desverre. Sliter litt med tider,men hun var i Canada ant.Ontario ihvertfall i tidsrommet 1912-22.Dette vet jeg med ganske stor sikkerhet,for da fikk hun en sønn med min bestefar.Han vendte tilbake til gamlelandet i 1922,etter det er det bob bob....... Siste livstegn fra henne var i 1970,da bestefar døde. Skulle vært artig å finne litt mer om henne og sønnen,da han er min 'onkel'. Finnes det noe forum i Sverige som jeg kan rette en henvendelse til,i håp om litt hjelp der.mvh. Oddleiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Peter Wiborg

Ellis Island har disse immigranter:1893: Anna Sofia Thalin (49), Nykjobing1899: Anna Talin (17) Sweden1905: Anna E. Thalin (17), Markaryd1920: Anna Christina Thalin (35), Alliance, Ne., U.S.A.//Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.