Gjest Aini Småge Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Dette er kansje litt på sidelinjen, men er noen som har en internettadresse hvor man finner et tre som man kan bruke som et slekt/familie tre ?? Prøver å lage en forside på et lite hefte om familien vår. Mvh Aini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Ellef Ellefsen Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Hvis du bruker en av søkermotorene, f.eks Google, og søker etter slektstre eller familytree finner du en mengde sider du kanskje kan få nytte av.Men ikke så altfor mange gjør seg som forside på et hefte. Spørs om du vil ha med både røtter og grener. Jeg mener du vil få den peneste forsiden ved rett og slett tegne et tre sjøl, eller overlate det til en som kankje behersker tegning. Da får du forsida akkuret som du vil, og kan heller bruke sirkler eller tavler inne i heftet. Dette var bare en personlig mening, og håper du også får svar fra mange andre. mvh Ellef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aini Småge Skrevet Januar 11, 2005 Del Skrevet Januar 11, 2005 Takk for det Ellef. Jeg har prøvd som du sier og du har helt rett, det er veldig lite som egner seg. Jeg vet ikke helt hva jeg ser etter, men hadde sett for meg f.eks en stort gammel bøk.Jeg skal love deg at skal jeg tegne det får jeg det slett ikke slik jeg vil :-). Jeg tror nok jeg må fortsette å lete litt til ja. Mvh Aini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Januar 12, 2005 Del Skrevet Januar 12, 2005 Hei, kanskje du kan bruke dette? :-) http://home.tiscali.no/jwiborg/slekt/slektstre.jpgJan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aini Småge Skrevet Januar 12, 2005 Del Skrevet Januar 12, 2005 Tusen hjertlig. Det var faktisk noe jeg kunne bruke. Mvh Aini Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jan Peter Wiborg Skrevet Januar 12, 2005 Del Skrevet Januar 12, 2005 Bare hyggelig... :-)Designer er Nina Lillefjære på Ulefoss. Vet hun har solgt slike slektstre mot bestilling, men kunne ikke finne hjemmesiden hennes i farten...Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts