Gå til innhold
Arkivverket

[#27347] Haagen Brynjulfsen, Siri Brynjulfsdatter m.fl. i områdene ved Malangen i Troms.


Gjest Thorbjørn Granlund.
 Del

Recommended Posts

Gjest Thorbjørn Granlund.

Hei igjen. Jeg må bare mase mer. Det jeg nå søker etter, er evt. dødsdatoer på følgende personer i områdene ved Malangen - Selsnes i Troms fylke, hvis det skulle være noen som har lett tilgang på disse kirkebøker ? Haagen Brynjulfsen Bjørkelid, døpt i Stange, Hedmark, 09.07.1788, død i Malangen i 1835 (dato)? Siri Brynjulfsdatter, døpt i Stange, 09.10.1791, død i Sørreisa, i 1882 (dato)? gift i Tranøy,1819, med Ole Simonsen Tømmerdal, fra Tolga i Hedmark, 1783, død i Sørreisa i 1869(dato)? Lars Kjeldsen( gift med Dorthea Brynjulfsdatter) død i Selsnes, i 1838 (dato)? Brynjulf Brynjulfsen Bjørkelid, født 21.06.1807, død i Malangen, i 1892 (dato)? gift 27.06.1830, med Karen Larsdatter Horg, født i 1808, død i Malangen, i 1888 (dato)? Ja dette ble mye, men jeg er takknemlig for alt jeg kan få av opplysninger om disse personer. Med beste hilsen:Thorbjørn Granlund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.