Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27415] Nils Winther Carlsen - hvor kom han fra?

Recommended Posts

Gjest Børge Strandskog

Hei!Ifølge min notater var Nils Winther Carlsen fra gården Halsøy, som enten ligger (lå) i Rødøy eller Vefsn. Farens navn var Claus Clauman Carlsen, morens navn Aleth Lenvig (?). Hvor jeg har disse opplysningene fra, har jeg dessverre ikke notert, så du får ta dem for hva de er ...Mvh. Børge

Gjest Simon Ellefsen

Ifølge Familysearch IGI, skal Niels Andreas Winter (Carlsen) være døbt 2. april 1801 i Vefsn, Nordland af forældre Claus Claumann Carlsen og Aleth Lemech, se [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/igi/individual_record.asp?recid=100253354685&lds=1&region=12&regionfriendly=&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke - men om han er identisk med den eftersøgte ved jeg ikke, noget kunne jo tyde på det.Forældrene kan findes i FT-1801:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.