Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27422] Svensk kv. utflyttet fra Østfold

Recommended Posts

Gjest May Karin Henriksen

Augusta Johannesd. innflyttet til Råde 1877, til Sandefjord ca.1880,Innflytta svenskar . Lenke: Prot.ref. Side Løpenummer Dato Flytta frå Flytta til År Merknad 26540 1 406 6 /10 1876 Krokstad, O S Råde 1877 Døypestad:!!, !! Rolle Stilling/stand Førenamn Etternamn Bustad/Gard Kjønn Fødselsdato Fødselsår Attestar 26540 Innflyttar ug Augusta Johannesd Bekkhus u/ Råde prestegård k 11/10 1858 27/10-76 Berg, tiltrede til nadverd Digitalarkivet 2004. Rettar til databasen: Østfold historielag. Versjon frå 15.12.2004Hun kom til Tjølling, ble gift her 25.09.1883.Søker oppl. om når hun flyttet fra Østfold, muligens via Sandefjord/Sandar til Tjølling, nåv. Larvik. Har søkt i kirkeb. for de sistnevnte kom. uten å finne svaret. Håper på hjelp til oppslag i Østfold.Mvh. M-K.

Gjest May Karin Henriksen

Ja, det er henne. Jeg kjenner det videre livet til min oldemor. Var ikke flink nok til å legge lenke.Spørsmålet mitt gjelder når hun flyttet fra Råde i Østfold til Sandefjord, jeg tror at det var dit hun kom før Tjølling.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.