Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#27428] Anne Andersen,Laksevåg/Loddefjord området

Recommended Posts

Gjest Irmelin Stensaker

Jeg prøver å hjelpe en som ikke vet stort om besteforeldrene sine.Morens navn var Lilly Konstanse Andersen f.07.08.1909, d.14.07.1995.Moren hennes het Anne Andersen (som gift) og da Lilly var liten bodde de i området rundt Håkonsvern.Lilly sin mor døde da Lilly og søskenene var små.De var 4 jenter og de skal ha vokst opp hos mormoren sin i Laksevåg området.Kan noen hjelpe?

Gjest Agnar Fitjar

Hvis de har en dåpsattest etter moren, så finner de opplysninger om hvor hun ble døpt og om foreldre. Eventuelt nærmere opplysninger i kirkeboken. Hvis de bodde i Bergen i 1912 er det mulighet å bruke folketellingen for 1912 i Bergen på Statsarkivet. Det er gitt ut en slektsbok for Loddefjordområdet.Årstall ukjent.

Gjest Irmelin Stensaker

Hei Atle. Fikk nettopp tid til å sette meg til pcen igjen. Kjempe hyggelig at det var noen som kunne svare. Har ikke fått tid til å se igjen hjemmesiden din ennå men den skal jeg kose meg med nå. Jeg gleder meg til å formidle dette videre. MVH. Irmelin.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.