Gå til innhold
Arkivverket

[#27932] FT 1865 Johannes Arnesen på Huse Rakkestad i Østfold. Forfedre?

Gjest Jens Petter Burud
 Del

Recommended Posts

Gjest Jens Petter Burud

Min tippoldefar Johannes Arnesen (født 1818) bodde ved FT i 1865 på Huse i Rakkestad i Østfold. Han var Husmand med jord.Han var gift med Berthe Andersdatter. Han hadde 8 barn: Anton (Senere Holth, min oldefar), Kornelius, Thorval, Johannes B., Anderine, Anne M., Anne S og Karoline. Er det noen som vet mer om denne familien, forfedre til Johannes og Berthe ? Hvor kom de fra ? har de mange etterkommere ? Gården Huse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei!Jeg har sett litt på Fam.search, så du får sjekke opplysningene nærmere.Johannes Arnesen f. 20-8-1817 i Rakkestad med foreldre Arne Jensen og Maria Helgesdtr. Det er vel de som er her i 1801[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f10128&gardpostnr=31&personpostnr=646&merk=646#ovre>LenkeBerte Andersdtr. f. 27-2-1830 i Rakkestad med foreldre Anders Thostensen og Christine Svendsdtr. Christine finner du sammen med Johannes og Berte i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.