Gå til innhold
Arkivverket

[#28514] Bolette Jacobsdatter, f. 1772, gift i Bergen 1801, var ho frå Danmark eller kva?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Bolette Jacobsdatter gifte seg i Bergen 7.6.1801 med sogningen Lars Augundson (Torvig) (1773-1836). Alt i 1799 fekk dei ein son i lag i Bergen, men han døydde i 1800.FT1801 syner ei Bolette Jacobsdatter, 29 år, som var tenestejente hjå møllar Didrik Johan Hagelsteen i Sandviken. Då må vel vera same jenta. Ho døydde visstnok i Bergen 17.11.1833 og var då 78 år gamal.Lars og Bolette fekk i alt tre born, sønene var Erik (1799) og Iver Johan (1802), medan dotteri var Gjertrud Sirene (1805). Mori hans heitte Gjertrud. Lars hadde ein bror Erik, men Iver Johan er ikkje oppkalling på farssida, og det er heller ikkje Sirene...Eg har leitt etter mogelege kandidatar for Bolette Jacobsdatter, men er ikkje i stand til å finna nokon som høver, i alle fall ikkje i Noreg. Men, i Danmark er det fleire gode ''kandidatar'':* BOLETTE SOPHIA JACOBSEN, døypt 06 JUL 1766 Aasum, Odense, Denmark* BOLLETTE CHRISTINE JACOBSEN, døypt 08 MAY 1774 Nykobing, Holbaek, Denmark* BOLETTE JACOBSEN, døypt 23 JUL 1775 Nikolaj Kirke, Kobenhavn, Kobenhavn, DenmarkKan ei av desse jentene vera kommi til Bergen, eller er det nokon som har andre forslag?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ser du kaller ham Augundson, mens kirkeboka her i DA kaller ham Amundsen.Om alderen til Bolette, kona til L. Amundsen, virkelig var 78 år i 1833 måtte hun ha vært ca.46 år da de ble gift og enda fikk hun barn i 1805? Aldersforskjellen mellom tj.jenta og kona blir jo ca. 17 år. Det er vel litt vel stor feilmargin.Hva med han her Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Berit for nytt innlegg!Namnet til Lars var i røyndi Augundson, men dette typiske sognanamnet hadde mange stader den vanlagnad å verta endra til Amundson.Når det gjeld Bolette som døydde i 1833, har eg sett eit spørsmålsteikn attåt datoen hennar. Eg tykte òg alderen var litt vel dryg, men namnet er svært so sjeldsynt, og dette er den einaste eg kan finna i Bergen! I 1815 bur forresten huslyden i 24. rode nr. 72, og då er Bolette kalla for Larsen(!).Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hva med Bergitte Bolette (24) som også var tjenestepike hos P.A.Bose som eide et vertshus i Bergen.Jeg antar da at Lars Augunsen i Hafslo med samme alder som din Lars da er helt ute av bildet i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

I 1779 ble det födt en Bolette Jacobsdtr i Bamle i Telemark. Kanskje litt langt unna?Født i Telemark 1779: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=500224064510&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeSer og at det er en Bolette Jacobsdtr i Kjöbenhavn som har en mor som heter Gjertrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.