Gå til innhold
Arkivverket

[#28652] Inger Marie Hansdatter?

Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei!Jeg leter etter foreldrene til Inger Marie Hansdatter, født ca 1808 i Nittedal. hun ble gift med Søren Jensen, 1839(født ca 1804)i Nittedal. De var bosatt på gården Øgard. Jeg har lest der jeg kommer til og fårespurt meg i Nittedal, men ingen resultat.Kam noen hjelpe meg?Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Kjell Halvorsen

Hei ! Iflg FS er en Inger Marie Hansdr døpt i Nittedal, Akershus 8 mai 1808 av foreldre Hans Hansen og Ambiør Svensdr. Iflg FT 1801 Nittedal er dette ekteparet bosatt på gard 129, 31 og 27 år gamle, sammen med datter Berte - 4 år - og fosterdatter Karen Lovise - 1 år, samt Marie Erichsdtr - 49 år. Fortsatt iflg FS fikk ekteparet Søren Jensen og Inger Marie Hansdr i 5 barn i årene 1836-1853, mens de var bosatt i Nittedal. Ovennevnte Hans Hansen og Ambiør er muligens de du leter etter, eller ? Mvh Kjell Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.