Gå til innhold
Arkivverket

[#28699] Svar/oppsummering til Rita Hole, Skjeberg.


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei og takk for svar.Dere er flinke, jeg forstår ikke hvordan dere får det til.Om jeg forstår deg riktig (se forum nr: 28651 og 28678), oppstillingen min:Amund Nilsen, født 3 mai 1839. Foreldre: Nils Amundsen, født 1808 og Anne Johnsdt. født 1799. Foreldre t/ Nils: Amund Nilsen, født 1778 og Gunhild Thorsdt. født 1777 Foreldre t/ Anne: John Elefsen, født ca 1745 og Kari Helgesdt. født ca 1757.Nils Amundsen hadde så langt jeg vet 3 barn: Gunhild Nilsdt. født ca 1832. Kristian Nilsen, født 1841. Og da: Amund Nilsen, født 1839.De data jeg har fått fra deg stemmer sikkert, men jeg har oppdaget at før Nils giftet seg med Anne (i 1834), så hadde de et barn utenfor ekteskap, og det var Gunhild som var født i 1832( se ft. for Aremark 1865 under gården Trollerud). Kan disse dataene være riktige med bakgrunn i dette, eller er det noen datoer som er feil ført?Takknemlig for svar.Hilsen Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.