Gå til innhold
Arkivverket

[#28791] Nes,Akershus, Ole Andreas Kristiansen f 1861


Gjest Torill Norseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Torill Norseth

Ole Andreas Kristiansen f. 25 sep 1861,gift med Indiana Pedersdatter f 3 nov 1862.Disse giftet seg 18 mai 1886 i Nes. Jeg har følgende barn: Margrethe f 1888,Paul f 1891,Aksel f 1896, Ida f 1899.Disse mangler jeg dato på. Jeg sitter og ser på filmen, men det ser ut til at akkurat disse årene har unngått filming.Jeg finner dem ikke på noen av rullene. Kan noen hjelpe meg med disse datoene? Vennlig hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Grethe Flood

Her skulle du i allefall ha fødselsdatoen til Ida – f.t. Nes, Romerike, 1900:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f00236&gardpostnr=810&personpostnr=5106&merk=5106#ovre>LenkeFinner dette i FS/IGI:Ole Norseth Event(s):Birth: 17 DEC 1893 Christening: Death: 09 MAY 1974 Knatten,Arnes, , Akershus, NorwayBurial: Arnes Kirke,Arnes, , Akershus, NorwayParents:Father: Ole Andreas KristiansenMother: Indiana Pedersdtr.--------------------------------------------------Paul Olsen Event(s):Birth: 1891 Nes,Romerike, , Akershus, NorwayParents:Father: Ole Andreas KristiansenMother: Indiana Pedersdtr.--------------------------------------------------Margrethe Olsen Event(s):Birth: 1888 Nes,Romerike, , Akershus, NorwayParents:Father: Ole Andreas KristiansenMother: Indiana Pedersdtr.--------------------------------------------------Her en oversikt over kirkebøkene for Nes – i fall det er noen alternativer du kan sjekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Akselsen

Hei. Ser i Nes gårdshistorie b. IV s. 160 under Husmo: Ole Kristiansen f.1861 g.m. Indiane Pedersdtr. f.1862, var husmann i 1891. Barn: Margrete Albertine f.1888, Paul f. 1891, Ole f.1893, Aksel f. 1896, Ida f. 1899. Det står ikke noe mer under Husmosand i boka. Hilsen Ann-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torill Norseth

Tusen takk for svar, begge to. Jeg har tilgang til alle kirkebøker for Nes som er filmet,og det ser ut som om de siste årene på 1800-tallet ikke har kommet med.Men jeg skal sjekke om det er andre alternativer. Takk for hjelpen så langt. Vennlig hilsen Torill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.