Gå til innhold
Arkivverket

[#28990] Oppslag skifte i Kinn

Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

HeiHar dere mulighet til å se på skifte for Abelona Mortensdatter (Martinsdatter) Løkkebø. Hun døde 03.05.1878 i Kinn. Ektemannen Anders Hanson dør 04.03.1876. Så vidt jeg har oversikt over hadde hun og ektemannen fire barn. Helene, Maline, Sophie og Ole. Det er spesielt Ole jeg saver opplysninger om.Hvis mulig er jeg også interessert i Søren Iver Mortensson, død på Solem, Kinn 22.04.1880. Gift første gang med Bolette Sophie Johannesdatter, død 04.02.1863 og deretter Helle Johanne Jacobsdatter.Håper dette lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det er ikke registrert skifter, og dødsmeldingene er heller kortfattede:Abelona Mortensdatter Løkkebø, død 3. mai 1878, 'efterlader myndige Børn'.Søren Mortensen Solem, død 22. april 1880, etterlot seg 'Enke og umyndige Fællesbørn'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Takk igjen Yngve. Oppdager når jeg kikker litt grundigere at Abelonne kun kan ha hatt tre barn. Det var ikke alle opplysninger som stemte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.