Gå til innhold
Arkivverket

[#29395] Når vart Margrethe H. Eriksdt. Aarland gift med Nils Hansen Drønen?

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Når tid vart Margrethe Helena Eriksdtr. Aarland gift med Nils Hansen Drønen, og kva kyrkje fann vielsen stad i.Margrethe og Nils reiste til Amerika i 1897 og budde i Nord Dakota. Nils døydde i 1911 og dei fekk 8 barn. Då Nils døde vart Margrethe sitjandes åleine igjen med 7 barn. Det var ei hard tid der ute på prærien.Eg har ein del info om deria etterkomarar, men på langt nær alt. I denne omgang ville eg bare vite kvar dei vart gift og når dei vart gift. Et eg veit er at Margrethe og Nils budde ei tid i Blænes i noverande Austevoll (den delen som høyrde til Fijar fram til ca 1964)Her er litt info om Margrethe H. og Nils H. Drønen og deira barn.Margrethe Helena Eriksdtr. Aarland f. 1869 g.m. Nils Hansen Drønen 1869 – 1911 Budde i Nord Dakota USA.Barn:Hans Dronen 1894 - 1983Ingeborg Johanne Cecilie Drønen 1896-1896Margrethe Christine Dronen 1897-1975Johan Erik 1899-1966 Dronen ugSigurd Dronen 1901-1968Olai Lars Dronen 1904-1984Georg Anton Dronen 1906Alfred Dronen 1908

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel utvandringen fra Bergen i 1897 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=37838&merk=37838#ovre>Lenke Så vidt jeg kan se, var dette ikke første gang Nils Hansen Drønen, f. 1869, Sund, dro til Amerika. Finner denne registreringen i 1888 Lenke Kan dette være en eldre bror av Nils, Amund Hansen Drønen, f. 1862, som også utvandrer 12.4.1888 LenkeBåde Nils Hansen og kona Margrethe var iflg. emigrantprotokollen født og bosatt i Sund. I f.t. 1900 finner jeg gårdsnavnet Drønen i Austevoll, som ble utskilt fra Sund prestegjeld i 1910. Men jeg finner ikke paret viet i Sund i DA. Finner dette i FS – må sjekkes – men det bringer deg kanskje ikke så særlig mye lenger:Margrethe Helene Eriksdatter, f. 1869, datter av Erik Larsen og Margrete Olsdatter, gift 1893 (ikke dato), Austevoll, med Nils Hansen, sønn av Hans Amundsen og Christi Johannesdatter, Drønen. Her er foreldrene til Nils i 1865 Lenke på Drønen i Østervold skoledistrikt, Sund sogn, og dette er vel foreldrene til Margrethe på Årland søndre, Møgster sogn, Sund prestegjeld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Årstallet 1893 er nok hentet fra Austevoll Gard og Ætt, dette er oppført både i band II Austevoll sokn, og band III Bekkjarvik kapellsokn. Det står ingenting spesifisert om hvilken kirke der. Men med årstallet kan du gjerne få hjelp på arkivforum, vil tro det var i Austevoll sokn de giftet seg, siden ho var derifra - selv om Nils overtok på Blænes samme året de ble gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en titt etter etterkommerne i USA, ser du ikke har dødsdato på de to yngste. Viser seg også at fødselsår er feil, her er hva jeg fant i U.S. Social Security Death Index:Alfred, f. 12.10.2909, død Dec 1978, Chaves, New MexicoGeorg(e) Anton, f. 21.1.1907, død mai 1980, Mukwonago, Waukesha, Wisconsin.Sigurd, f. 15.4.1902, død mai 1969, Mukwonago, Waukesha, Wisconsin.John (Johan), f. 15.10.1899, død sep 1968, Nord Dakota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Margrethe Helena var frå Møgster sogn (Stolmen). Dersom det var vanleg at dei gifte seg der ho høyrde til så ville det nok vere naturleg at dei gifte seg i Møgster kyrkje på Stolmen. Denne kyrkja var knapt eit år gamal i 1893. Nils Hansen Drønen var frå Drønen i Austevoll sogn. Dei flytta seinare til Blænes i dåverande Fitjar sogn (truleg etter at dei gifte seg). Då dei reiste til Amerika to dei etternamnet Dronen. Det hadde vore veldig fint om det lot seg gjere å fått vite kva kyrkje desse vigde seg i. Grunnen til det er at eit av barnebarna deira kjem på Norgsbesøk om ca 14 dagar og vi skal prøve å lage ei somkome i Stolma kyrkjo. Difro hadde det vore særs fint å fått vite om det var der besteforeldra hennar gifta seg for 112 år sidan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derav forslaget om en henvendelse på arkivforum. Siden det ser ut til at året kan være 1893, har de jo noe å gå ut fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.