Gå til innhold
Arkivverket

[#29401] Slekten Bernhoft, slektsbok.


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

I følge flere bygdebøker skal det finnes en slektsbok for slekten Bernhoft.Jeg lurer da på om det mulig å få kjøpt denne boken?Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Hei!Jeg har fjernlånt på biblioteket 'Stamtavle over Slægten Bernhoft' av E.B. på biblioteket.Det var en gammel bok, så jeg vet ikke om den kan være opptrykt på nytt. Men det kan jo være kommet mange nye siden den?hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Jeg har boken selv, fått den i arv fra min oldemor. Litt av problemet med å hjelpe till med oppslag i den er att det er dårlig register så det blir å søke på tråder. Det kan derfor ta tid å finne personer. Boken er så gammel att den kan skannes, men det blir ett prosjekt for mørkere dager en de som ligger framfor oss nå. Er det noe enkelt du behøver hjelp med så stiller jeg selvfølgelig opp.MVH Niels Hegge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

EB er faktisk en Bernhoft. Brant er Wilhelmine som har gjort boken om Benkestok. Det er en del informasjon om Bernhofter i den også. Slektene går jo ganske mye sammen. Den har i motsetning til Boken om Bernhoft et bra register. Min Oldemor hadde den også, så om jeg kan hjelpe så er det bare å spørre.Niels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

Hei!Ja, selfølgelig har du rett Niels, hadde jeg tenkt litt til hadde jeg vel kommet på det.Jeg har selv 'Slægten Benkestokk' av Wilhemine Brant.Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Niels Hegge

Om du vill att jeg skall slå opp noe så send en e-post til meg, nisse.79@home.se . Jeg kan også skanne og sende med en side som PDF fil om du vill.Mvh Niels

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.