Gå til innhold
Arkivverket

[#29426] Foreldre til Gjert Gjertsen, f. ca 1822, bustad: Vevang, Eide, Møre og Romsdal


Gjest Erling O. Hagerup
 Del

Recommended Posts

Gjest Erling O. Hagerup

Er det nokon som kan hjelpe meg med opplysningar om foreldra til Gjert Gjertsen? Han budde i 1865 på Vevang i Kvernes prestegjeld (44 år) saman med kona Marit Nielsdtr. (50 år) og ein son og ei dotter. Eg går ut frå at dei budde på Stølen, gnr. 119 bnr. 3 i Kornstad. I alle fall budde Marit der som kårenke i 1900. Sonen deira, Niels Gjertsen (f. 1846), var i 1886 eigar av Stølen. Niels, og kona hans, Iverise, var også kårfolk i 1900.I folketeljinga 1865 er det opplyst at Gjert Gjertsen var fødd i Kvernes prestegjeld. I folketejinga 1801 har eg funne ein mogeleg 'farskapkandidat' for Gjert Gjertsen: Giert Olsen, 9 år (ID 3023), son av Ole 'Jonsen_berg' og Marta Maria Gjertsdtr. i Bremsnes sokn. Er det nokon som har nærare opplysningar om dette, og om det i så fall kan vere den same Jert Olesen (og kone Ellen Torbergsdtr.) som døypte ein son Jert Gjertsen i Hustad kyrkje 28.03.1823? (Denne Jert/Gjert Gjertsen skal ha vore fødd 02.03.1823.) Er denne Jert, døypt i Hustad kyrkje, den same Gjert som budde på Vevang i 1865?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Eide

Hei! Jeg har sett litt i K. Strands kirkebokavskrifter. Jeg finner ei Elen Gjertsdotter konfirmert 14/10 1866. Det står at hun ble født 22/4 1851 i årsbogen. Videre fant jeg Gjert Gjertsen Vevang død 30/11 1870 47 1/2 år gl. dødsårsak : Druknet seg etter å ha gjort seg skyldig i tyveri. Jeg har sett i kirkeboka for kornstad for å finne hans fødsel, men fant han ikke. Så han er nok kommet tilflyttende. Håper at det te kan være til hjelp. Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Takk for god hjelp! Frå før hadde eg opplysningar om Elens fødselsdato, men alt det andre i innlegget ditt var nytt for meg, og vil vere til hjelp vidare. Det opplyste om dødsårsaka skal bli interessant å finne ut meir om. Alderen for Gjert då han døydde stemmer så godt med fødselsdatoen for den 'Jert' som blei døypt i Hustad kyrkje i 1823 (med foreldre då busette på Farstad) at eg no finn grunn til i første omgang å gå vidare etter dette sporet (som eg tidlegare ikkje vurderte som det mest sannsynlege).Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Lyngstad

Gjert Gjertsen er født den 2/3-1823 og døpt i Hustad kirke. Ved dåpen står følgende: far enkemand Jert Olsen Farstad og mor Elen Torbergsdtr. ibid, altså Farstad.Han blir konfirmert i 1843 og bor da på Ekkilsøya, trolig hos far sin som het Gjert Mechlenborg Olsen som bodde i Øver-Åkvika under Ekkilsøya, se Averøy b. 4, s. 100 hvor Gjert Gjertsen og hans familie er omtalt.Gjert Gjertsen ble gift 16/9-1844 med Marit Nilsdtr. som var født den 24/1-1817 på plassen Osen under Årsund, se Gards- og ættesoge for Straumsnes b. 2, s. 347.Gjert Gjertsen og hans familie vil bli omtalt i den bygdeboka som blir for Vevangområdet.Marit Nilsdtr. døde på Vevang den 3/10-1902.Er du etterkommer fra Marit og Gjert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erling O. Hagerup

Stor takk, Jonny! Dette var langt meir enn eg hadde våga å håpe på! Gjett kven som skal på biblioteket og låne to bøker no? Elles forstår eg at eg var på rett spor i første innlegg, og at faren til Gjert Gjertsen må vere den Gjert Olsen, 9 år, som folkteljinga 1801 for Kvernes, Bremsnes sokn viser. Folketeljinga viser ei Adriana Mechlenborg, 'Konens moder' (ID 3026) - altså mor til Marta Maria Gjertsdatter, og mormor til Gjert Olsen.Her fekk eg med eitt mange nye i slektstreet. Ja, eg er etterkomar frå Marit og Gjert. Elen Gjertsdatter, gift med Ole Larsen Nerland, var foreldre til mi mormor, Emilie Marie Nerland. Erling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.