Gå til innhold
Arkivverket

[#29431] Söker min norska farmors föräldrar


Gjest Yvonne Green
 Del

Recommended Posts

Gjest Yvonne Green

Hej, Tack för möjligheten att få ställa frågor. Jag söker föräldrarna till min norska farmor och vet inte hur jag ska gå tillväga för att finna dem. Den enda uppgift jag har om min farmor: Annmari BERGUM, som gick bort under 90-talet, är att hon ska ha varit född i Kirkenaes 29/10 1927. Men jag är osäker om datum och födelseplatsen är korrekt. Jag undrar nu till vilken myndighet ska jag vända mig till för att få svar på min fråga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-)Kanskje du er heldig slik at kyrkjeboka for 1927 ikkje er levert til Statsarkivet(du får nok svar der og, men det tek lengre tid), då får du -visst du er heldig- svar med ein gong.Eg trur eg hadde ringt(eg har prøvt dette mange gongar med godt resultat), men sjølvsagt kan du skriva mail, visst du heller vil det :-)LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.