Gå til innhold
Arkivverket

[#29461] Karl og Elise Larsen, Hamar


Gjest Elisabeth Solberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Elisabeth Solberg

Hei.Søker forfedrene til mine barn. Karl Larsen var født 1906 sansynligvis i september. Han giftet seg med Elise født 12.februar 1906. Hennes pikenavn var trolig Goldup. Da disse er født for sent for FT1900, levende kilder ikke husker og jeg ikke har noen muighet til å komme meg på arkivet på en stund håper jeg på litt 'start-hjelp' her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kanskje dette kan være dødsfallet til Elise? Så vidt jeg kan se er det samme fødselsdato (12.02.1906) og Hamar ligger jo i Hedmark fylke...Lenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Nyhus

Hvis det viser seg at dette er rett person, kan du ta kontakt med Hedmark Sorenskriverembete og be om kopi av dødsfallsmelding der navn på evt. arvinger er oppført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elisabeth Solberg

Hei og takk for hjelp.Dette er nok rett person. Jeg kjenner til noen av arvingene. Det jeg ikke kjenner til er forfedrene.Da ikke jeg, kun mine barn, lenger er direkte knyttet til denne familien har jeg ingen å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.