Gå til innhold
Arkivverket

[#29495] Fra Stange på Hedmarken til Wisconsin 1907

Gjest Bengt E. Vesthagen
 Del

Recommended Posts

• 1 år senere...
Gjest Tor Rustad

Uansett vilket navn han brukte; han bodde i hvert fall ikke hos halvbroren i 1910:Name: Peter Kexwold [Peter Keywold] Age in 1910: 26 [36] Estimated Birth Year: abt 1884 [abt 1874] BirthPlace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouses's Name: Anna Home in 1910: Sterling, Vernon, Wisconsin Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1890 Neighbors: View others on page Household Members: Name Age Peter Kexwold 26 Anna Kexwold 38 Harold Kexwold 5 Ruth Kexwold 2 View Original Record View original image Skal titte litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tordis Trønnes

Jeg fikk ikke åpnet den første linken din så jeg prøver å legge den inn igjen LenkeDet står vel feil fødselsår her ? Jeg har prøvd å søke i folketellingene fra 1910-1930, men det er jo usikkert hva slag navn han benyttet. Emigrasjonsår kan jo også variere 1906/1907. Skal prøve noen flere søk.Mvh Tordis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bengt E. Vesthagen

Fødselsåret skal være 1882 (ikke som jeg skrev i mitt første innlegg 1892). Det er riktig som det står i emigrantlistene. Forøvrig har jeg ingen nye opplysninger å komme selv, men er takknemlig for alle forsøk på å løse denne gåten.MVH Bengt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.