Gå til innhold
Arkivverket

[#29525] Hjelp til oppslag i kirkebok for Ås Akershus for viede 1781

Gjest Rita Hole
 Del

Recommended Posts

Gjest Rita Hole

Fant på FS at Baltzer Østensen og Thore Kiønichsdatter ble viet 9 okt.1781 Aas Akershus.Thore er født 1758 i Tune.Prøver å finne opplysninger om hennes foreldre, om det står noe ved vielsen.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Jeg har ikke et svar, men et spørsmål til deg:Jeg har denne linjen fra min tippoldefar og bakover: Lars Sørensen (1842-1911) på Myhrer i Ås, Søren Baltzersen (1805-1882) fra Rustad i Ås til Myhrer i Ås, Baltzer Sørensen (1771-?) på Rustad (plassen Nylenda i FT 1801) i Ås, Søren Østensen (?-?).Ved du om din Baltzer Østensen hadde en bror som het Søren, og som kan være min Søren Østensen ovenfor? Jeg har ikke klart å finne foreldrene hans.Jeg kjenner heller ikke ektefellen hans, men se tema 18375 Lenke hvor jeg la ut spørsmål uten å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Hole

KetilMin Baltzer Østensen er født 1737 i Svindal,Våler sønn av Østen Johnsen og Christence Baltzersdatter. Har funnet 10 søsken men ingen Søren. De flyttet senere til Aamodt i Skiptvedt.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.