Gå til innhold
Arkivverket

[#29532] Horten-Borre-Ramnes..Ole Kristoffersen f. 1838

Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Ole Kristoffersen f. 4.aug.1838,død 20.okt.1887 g.m.? f.27.april 1842 død 3.juli 1914 De fikk bl.a. Kristoffer Olsen f. 1.juni 1869 død 8.feb.1955 Han (heretter kalt gamle-kristoffer)g.1.g.med Anna Regine Andersen f. 20.des 1871 Disse fikk 6 barn: Gunvor Ragnhilda f. 12.okt 1891 Olga Alvhilde f. 4.des 1893 Petra Othilie f. 23.mars 1896 Astrid Kaspara f. 18.nov 1901 Arne Kristoffer f. 12.des 1904 Mary Elisabeth f. 10.mai 1911Arne Kristoffer (1904) giftet seg med Borghild Amanda Johansen (?) f. 4.juni 1904Nå er jeg mest på jakt etter navn på kona til Ole Kristoffersen, og mer om Borghild Amanda sine foreldreEllers er alt intressant,navn på gårder etc...mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På FS fant jeg blant mange Ole Christophersen gift i Vestfold, Ole Christophersen gift 8/7 1866 Borre med Gunhild Knudsdt. De fikk iflg. samme kilde sønnen Karl Ludvig Olsen 1877 Horten.Desverre klarer jeg ikke å få sjekket Gunhild i 1900 da folketellinga av en eller annen grunn ikke virker ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Langaard

Hei Berit Nei det problemet hadde jeg og...hva kan det være tro? Vi får satse på den er oppe å går igjen om ikke så lenge. Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Opplysninger i innlegg 2 stemmer. Kristoffer f.1838 Skoppum (Borreboka s.602),g.1866 Gunhild Knudsdatter (Solberg)f.1842 Gran på Hadeland :Far Knud Palmesen. Hennes søster Maren f.1850 i Ål var min farfarsmor - bodde på Hallingstad u/Borre prestegård. Jeg har mye på hennes morsbakgrunn i Hallingdalen, men faren Knud er vanskelig å grep om! Send en mail jonebh@online.no eller ring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.