Gå til innhold
Arkivverket

[#29544] Foreldrene til Peder Bergersen f. 1820 i Grue, Hedmarken

Gjest Stein Erik Maurice
 Del

Recommended Posts

Gjest Ruth Brumer Bratvold

Har en del aner på Anne Olsdtr. Har lett på Peders foreldre Berger Pedersen og Marthe Jensdtr, men finner i hvert fall ikke han i Grue. De må også ha giftet seg et annet sted, for de var gift da Peder ble født.Stensvadet var en plass under Noggarn Sorknes og Nordmoen i flg Grueboka II, 1.halvbind.Ta kontakt om du vil ha anene til Anne. ru-bratv@online.noMvh Ruth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Erik Maurice

Hei,Ja takk, jeg vil gjerne ha informasjon om slekta til Anne, stein-erik@vmetro.no er min epost.Når det gjelder Peder har jeg funnet følgende i noen papirer fra en slekting:Peder Bergersen (kaldt Per Klunnan) fra Kinn i Solør Peder er gift 1.g med Anne Daler og 2.g med ? Har 3 barn i første ekteskap: Datter nr. 1 ukjent, g.m. Syvertsen reiste til USA, Oliver Pedersen (min tip-tip olderfar) og Pauline PedersenHar 2 barn i andre eksteskap Karen Pedersen og Bastian PedersenMvh,Stein Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.