Gå til innhold
Arkivverket

[#29547] Marthinsen,Jakob

Gjest Hege Kvale
 Del

Recommended Posts

Gjest Hege Kvale

Hei! Dette har jeg: Jakob Marthinsen f:11.03.1894 d:24.04.1973 i Stavanger.I følge Kirkevergen i Stavanger skal dette vær foreldrene: Jørgen Fredrik Johansen f:10.05.1873 d:10.02.1969 i Stavanger. Josefine Johannesen f:omkr 1870 d:24.08.1931 i Stavanger. Det jeg leter etter er hvertfall hvor Jakob Marthinsen er født får å komme noe videre når det gjelder foreldrene. Håper det er noen som kan hjelpe.Mvh Hege Kvale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Om dette er Jakob hvordan kan det ha seg at han het Martinsen når ingen av de oppgitt foreldre heter det og heller ikke de han bor hos i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Berit knudsen! Takk for responsen. Det at Jakob heter Marthinsen er blitt fortalt meg fra familie,men de sa også at Josefine Johannesen skulle hete Martinsen men hun er begravet med Johannesen så er litt usikker skjønner du..Mvh Hege Kvale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det kan jo være mange grunner til at hun endret navn.De opplysningene du har gitt, kommer de fra Jakobs dåp i kirkeboka? Hvis ikke burde du sjekke den. Hva med hans konfirmasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hege Kvale

Hei Berit!Opplysningene er blitt gitt fra familie. Jeg kan ikke finne Jakob noen plasser. Jeg har hatt kontakt med Statsarkivet også men han er ikke registrert noen steder verken som født eller andre ting.Det er kun gravsted jeg har funnet på han så det er derfor jeg sliter litt.. (haha) Jeg har bosteds adresse der han døde og men allikevel er d ikke registrert (merkelig)Hege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.