Gå til innhold
Arkivverket

[#29549] Blindheim

Gjest Arvid Skogseth
 Del

Recommended Posts

Gjest Arvid Skogseth

Rognald Nilson f. 1763 Åråsvågen i Austrheim (Nordhordland) d. 1785 g. 1784 m. Ragnhild Hansdtr Blindheim. Ho var ikkje frå Blindheim i Åsane, Bergen. Det er elles Blindheimgardar i Borgund (Ålesund), Roald (no i Giske), og Sykkylven. Har nokon kjennskap til om ho kan vera frå ein av desse plassane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Ellingsen

Eg finn i farten ikkje Ragnhild eller røtene hennar under garden Blindheim verken i 'Vigra-slekter' gjennom 500 år', 'Gardssoga for Sykkylven - II' eller i 'Borgund og Giske - Gardane 1-51'. No er rett nok Vigra-boka litt uoversiktleg, og Borgund-boka kanskje noko tynn, men som sagt: førebels har eg ikkje funne noko så langt.Med venleg helsing frå Gunnar Ellingsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Skogseth

Hei Gunnar! Takk for at du har leita! Det står som sagt Blindheim då ho gifta seg, men så langt har ingen andre kjelder sagt noko om opphavet hennar. Eg veit heller ikkje kor ho vart av som enkje. mvh Arvid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.