Gjest Arvid Skogseth Skrevet April 14, 2005 Del Skrevet April 14, 2005 Rognald Nilson f. 1763 Åråsvågen i Austrheim (Nordhordland) d. 1785 g. 1784 m. Ragnhild Hansdtr Blindheim. Ho var ikkje frå Blindheim i Åsane, Bergen. Det er elles Blindheimgardar i Borgund (Ålesund), Roald (no i Giske), og Sykkylven. Har nokon kjennskap til om ho kan vera frå ein av desse plassane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Gunnar Ellingsen Skrevet April 15, 2005 Del Skrevet April 15, 2005 Eg finn i farten ikkje Ragnhild eller røtene hennar under garden Blindheim verken i 'Vigra-slekter' gjennom 500 år', 'Gardssoga for Sykkylven - II' eller i 'Borgund og Giske - Gardane 1-51'. No er rett nok Vigra-boka litt uoversiktleg, og Borgund-boka kanskje noko tynn, men som sagt: førebels har eg ikkje funne noko så langt.Med venleg helsing frå Gunnar Ellingsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arvid Skogseth Skrevet April 15, 2005 Del Skrevet April 15, 2005 Hei Gunnar! Takk for at du har leita! Det står som sagt Blindheim då ho gifta seg, men så langt har ingen andre kjelder sagt noko om opphavet hennar. Eg veit heller ikkje kor ho vart av som enkje. mvh Arvid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts