Gå til innhold
Arkivverket

[#29558] S&F: Kven var Thomas Christians. og Orloug Andersdtr. (Hersvik, Solund)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Frå Solund Bygdebok - G.nr. 54 LEKNESUND, L.nr. 98 a. No br.nr. 2, nr. 31:Anders Thomassen, f. 14.10.1826 (f. 1827 ifølge bygdeboka), d. 1872, som bygsla i 1856, gifte seg same året (31.12.1856, ref. FS IGI) med gj. Trine Hansdtr. Hersvik (dtr. Til Hans Olson Porten, nemnd u. G.nr. 53 Hersvik nr. 11), f. 1833, dp. 15.09.1833, d. 1883. Anders og Trine fekk 8 born, mellom 1858 og 1873. Alle levde opp. Det er her ikkje sagt noko om opphavet til Anders.Anders Thomasson skal vere fødd på Hersvik, Solund, S&F, i 1826: Lenke, men kven var foreldra hans, d.v.s kvar kom dei frå, når vart dei fødde, m.m. ? Eg har sjekka både DA sine databaser, Fylkesarkivet i S&F sine databaser, samt FamilySearch, utan å finne nokon spor som kan hjelpe meg vidare.-- Faren til Anders: Thomas Christiansson-- Mora til Anders: Orlaug AndersdotterVonar nokon kan sjå på denne saka med nye auger og klarer å spore opphavet til Anders Thomassen.På førhand takk for hjelp.M.v.h. Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiKan Thomas Christiansson være svensk? Hvis du søker på eksakt navn i FS, finner du to stykker som er født 1801 i Sverige, og det er vel ikke urimelig kanskje?MvhLars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Ja, det kan jo være at han har komen langvegsfrå, men vil vel heller leite litt nærare (i alle fall i første omgang).Søk på giftarmål på FS IGI på Thomas Christiansson gir ingen passande treff med ’rett navn’ på kona.Søk på Orlog Andersdtr. gir eit giftarmål med Jørgen Christiansson (men dette paret held til i Nikøy, Askvoll og hadde ingen son Thomas, så det er nok ingen feilskriving): LenkeVed søk (FS IGI) på Orlog Andersdtr. i perioden 1790-1830 ser det ut som om alle dei som gifter kjem frå S&F…men kanskje Orlog og Thomas ikkje var gifte sjølv om det står at sonen var ektefødd i lenka i innlegg 1) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Alf Strand

I mitt private arkiv som byggjer på kyrkjebokavskrifter eg gjorde i 1970-åra, finn eg følgjande: Anders Tomasson Hersvik, f. 14/10 1826. Foreldre: Tomas Madsson og Brita Jensdtr. Hersvik. Tomas Madsson var enkjemann då han gifte seg 16/1 1819 med Brita Jensdtr. Hersvik. Og Tomas Madsson har du vore borti før, etter det eg forstår.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk for opplysningane Alf, eg må vel innrømme at eg hadde ein sterk mistanke om at Thomas Madsen kunne vere faren.Ser av oppføringa - [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sogndaap&gardpostnr=142813&merk=142813#ovre>Lenke - at det truleg er gjort ein liten skrivefeil, då Thomas har fått farsnamnet til oppføringa etter og kona har fått same namnet som i oppføringa etter.Og når ein ser på fadrane ved dåpen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.