Gå til innhold
Arkivverket

[#29578] Rasmus Olsen,Engeløy,Steigen


Gjest Roar Paulsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Paulsen

Rasmus har jeg som død 1765.Han var gift med Karen Eskilsdatter.Henne har jeg ingen fødsel eller dødsdate på.Kan noen hjelpe med disse årstallene.Håper også på hjelp til forfedrene til Rasmus.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner denne i FS/IGI – må sjekkes!Karen Eskildsdatter Birth: About 1705 Of Yttre Skotsfjord, , Nordland, NorwayChristening: Death: Yttre Skotsfjord, , Nordland, NorwayBurial: 24 SEP 1775 Stegen, , Nordland, NorwayParents:Father: Eskild OlsenMother: Malena Mortensdatter--------------------------------------------------Eskild Olsen og Malena Mortensdatter har iflg. FS/IGI også barna Jacob, døpt 9.4.1699; Morten, døpt 14.8.1701, Ole, døpt 23.2.1704 (Liland) og Tørris, døpt 11.9.1712.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Paulsen

Takk for svar Grethe.Det stemte en del.Er nå tilbake etter en fantastisk flott helg på hytta.Må så smått begynne med vårånna.Må ha andre baller i lufta en bare slektsforskning,herlig å rote litt rundt i jorda også,ikke bare sitte ved tastaturet.MVH Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flemming Udbjørg

I 'Slekter og Gaarder i Steigen Prestegjeld' finder jeg følgende: Skotsfjord:5. Oluf Olufsen g.m. Berite Christophersen. 5.1 Rasmus f. 1704 (9)9. Rasmus Olsen (5.1.) g.m. Karen Eskilddtr. 9.1 Anne 1749/Flemming U

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.