Gå til innhold
Arkivverket

[#29606] Oppslag Glemmen kirkebok, dødsfall 1841


Gjest Camilla Manskow
 Del

Recommended Posts

Gjest Camilla Manskow

Ref. innlegg 20726 Jeg har noen opptegnelser som min mor har skrevet. Et eksempel: 'Micro Glemmen 1838-52. Død i 1841 Ole Mandskov f. i Høland 72 aar.' Er det mulig at hun har tolket disse mikrofilmene feil og at det er en annen plass enn Høland som er nevnt som fødested i kirkeboken? Kan ikke finne Ole eller broren Peder Mandskov (Olsen) født i Høland. Kan noen dobbeltsjekke for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla Manskow

Ja, dette er Ole i 1801. Ja, jeg har fulgt Ole videre men kan ikke finne ut hvor han kommer i fra og hvem som er hans foreldre. Det eneste jeg vet er at faren sannsynligvis het Ole han også, siden broren Peder i visse tilfeller bruker etternavnet Olsen Mandskov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Ja, hvorfor ikke bare fortsette samme innlegget for eksempel... På den måten ville en slippe å skulle lete frem alt enda en gang. Men det er jo sånn det er.M. Grasto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla Manskow

Jeg tenkte at det var dumt å fortsette på et gammelt innlegg når det jeg spør om nå er oppslag i Glemmen i stedet for Høland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.