Gå til innhold
Arkivverket

[#29655] Oppslag Lyngen Kirkebok 1826 -1833

Gjest Knut Henning Eriksen
 Del

Recommended Posts

Har noen tilgang til anførte kirkebøker og ev. kan sjekke opp foreldre til følgende som jeg lurer på inngår i et søskenforhold?: a: Helene Marie Hansdatter f. 1826, se [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f71938.wc2&gardpostnr=75&personpostnr=579&merk=579#ovre>Lenke b: Mikal Augustin Hanssen f. 1832 se Lenke c: Martha Kristine Hansdatter f. 1833, se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D.Hjeltnes

Helene Marie Hansdatter f. 1826 , foreldre Hans Olsen og Christine Pedersdatter, Manndalen.Martha Kristine Hansdtr. f. 1831 , foreldre Hans Olsen og Christine Pedersdatter , Manndalen.Mikal Augustin Hansen f. 1834 , foreldre Hans Olsen og Christine Pedersdatter.Jeg klarte desverre ikke å tyde fødselsdato . p.g.a. dårlig kopi. Mvh. Britt Hjeltnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for opplysningene, dette må vel bekrefte min 'mistanke' om slektskap.Mvh Knut Henning Eriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.