Gå til innhold
Arkivverket

[#29669] Johan Fredrik Jonsen f 1830 på Nesodden

Gjest Inger Sofie Olberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Sofie Olberg

HeiNoen som kan hjelpe med foreldre til Johan? Han skal være født på Nesodden, gift på Nøtterøy 12 april 1863 med Olava Olsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Her er han:JOHAN FRIDERIK JOHANSEN Christening: 20 DEC 1830 Nesodden, Akershus, NorwayParents: Father: JOHN OLSEN Mother: LISBET ABRAHAMSDRSøkte i folketelingen for Nesodden 1801, fant 35 med etternavn Olsen, men ikke JohnMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Sofie Olberg

HeiJa jeg har funnet ut at han hadde 3 brødre på familysearch. Johan Fredrik og Hans Petter er født på Nesodden, de 2 andre brødrene skal være døpt i Drøbak.Jeg leter nå etter foreldrene til Elisabeth, fant en Abraham og Kirstine Tangen som foreldre. Da skal hun være født ca 1793 på Nesodden, kilder er familysearch.mvh Inger Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Sofie Olberg

Foreldrene til Johan Fredrik Elisabeth evt Lisbeth Abrahamsdatter og John Olsen skal iflg familysearch ha giftet seg i Domkirken i Oslo 23 januar 1823.mvh Inger Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Sofie Olberg

HeiTror jeg har funnet Elisabeth, hun er datter av en Abraham Arnesen som iflg digitalarkivet 'farer til søes' han er enkemann og har 2 døtre. Den ene heter Elisabeth.mvh Inger Sofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.