Gå til innhold
Arkivverket

[#29689] Dødsmelding Fana 1936


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Olson Eikum, fødd i Hafslo i Sogn 30.3.1861, døydde på Nesttun i Fana 18.9.1936. Fleire av ervingane hans er ''forsvunne''. Er det mogeleg å få opplysningar om ervingane hans med adresser frå 1936? Sonen Mons skal ha vore i Bergen, sonen Ole var i Ulvik, sonen John var i Fana, sonen Jacob var i Bremerton, WA, men kva med sonen Anders, borni som sonen Helge etterlet seg, og dotteri (Aasta) Johanna, gift ein eller annan stad i Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dødsmeldingen nevner sønnen Jakob Eikum, kaptein, 45 år, USA, Johanna Koltveit, 43 år, New York, Mons Skanke Eikum, forhenværende politimann, Bergen, Ole Eikum, Ulvik, Hardanger, Anders Eikum, bygningsmann, Oslo, Johan Eikum, postbud på Nesttun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for gode opplysningar. Eg saknar borni etter sonen Helge, men kanskje det ikkje var nokon ilive på den tidi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det står 'Intet til arv', så lensmann og skifterett har neppe satt inn store ressurser på å oppspore slektningene, men jeg er enig i at det skulle tyde på at Helges linje ikke fantes i 1936.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.