Gå til innhold
Arkivverket

[#29708] Anfind Olsen f.1754 mestersmed i Bergen


Gjest Gunnar Sødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunnar Sødal

Gjer eit nytt forsøk på å finne noko om opphavet til Anfind Olsen. F.ca.1754 gift i Bergen med Engel Olsdatter, mestersmed i Bergen og død 1814. Er det nokon der ute som veit noko om kvar han kom frå,foreldre m.m. Svært takksam for hjelp som kan hjelpe meg å løyse denne nøtt. Mvh Gunnar Sødal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

HeiI FS ser det ut som han giftet seg i Korskirken i Bergen 1785.Anfind OLSENSpouse: Engel OLSDR Marriage: 08 May 1785 Place: Bergen, Hordaland,Source Information: Batch Number: M429384 Source Dates: 1698 - 1844 Film or Fiche Number: 123719 Collection Details: Korskirken; Den Norske KirkeEllers finner jeg ingen 'kandidater' i FS som kan stadfeste hans opphav. Det er en kar i Rogaland og en i S/F med samme navn, men årstallet stemmer ikke helt.Mvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sødal

Eg har dreve og leita litt om denne Anfind Olsen. Var innom på FamSysi dag, og der fann eg ein Anfinn Olason han er fødd i 1754 i Vetti,Årdal i Sogn og Fj.Foreldre er Ola Arnfinsonf.1721i Vetti i Årdal og Mari Olsdatter, f.1719 Hjelle Årdal i Ryfylke. Er det nokon som kan sjekke ut denne Anfinn Olason for å sjå om det kan vera min Anfinn Mvh Gunnar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.