Gå til innhold
Arkivverket

[#29727] Krokhol i Ski.

Gjest Inger F. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger F. Kristiansen

Søker Inger Marie Johannesen , mor Anne Marie far Hans Johannesen.Inger Marie født 1822,døpt 28/4-1822.i Ski kirke.Er det noen som kjenner til denne slekta? Hun ble gift Christian Gundersen som kom fra Enebakk født ca 1807.Han kom fra den fam som bodde på Sikkebøl står om denne slekta i bygdeboka for Enebakk.ER takknemlig for svar. Tusen TAKK HILSEN INGER F.Kristiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Dette er muligens broren til Inger: LenkePå den andre Krokhol-gården er det ingen Johannesen.Men han her er født i Spydeberg, og det rimer ikke med SkiMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Mor til Inger er trolig den Anne Marie Christophersdatter som etter FS giftet seg 12.6.1821 i Kråkstad med Hans Johannessen.Odd Brede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger F.Kristiansen

Hei JEG finner ikke sønnen Hans Christian født 1854 .Konfirmert i 1872.Giftet seg 8/12-78. Han står ikke oppført i folketellingen for 1865.Kan det være en forglemelse? Det står HERMANNE 10 år. Hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg tror ikke Hans Christian er deres barn med mindre han var tvilling.FS: Hermana Christiane f.17/3 dpt.5/6 1854 Gml. Aker/ Anna Mathilde dpt.13/3 1859 Grønland/ Marinius f.5/11 dpt.21/12 1862 Grønland7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger F.Kristiansen

Hei Det er noen år siden jeg leite etter denne fam. Mener at det sto på konfirmerte at jeg fant ut .foreldrene til Hans var Inger-Marie og CHRISTIAN Det er jo slik at INGER-Marie har bod på KROKHOL Hans Christian fant jeg ut at var faren til Karl- Sigurd som var født 1878. Derfor ble det til at jeg nevnte KROKHOL.Lurte på hvor hennes foreldre kommer fra.Jeg tror nesten han kan være tvilling. Jeg fant han ikke på døpte den gangen mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.