Gå til innhold
Arkivverket

[#29729] Kyrkjelydsblad - oppfordring!


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Her kjem stadig spørsmål i dette forumet om kvar ein kan finne nyare dødsfall. Eit svar er kyrkjelyds/menighetsblad, og stadig fleire av dei er til og med å finne på nettet.Men dessverre er det varierande kvalitet på det som blir presentert. Berre ei liste over døde sidan siste nr av bladet blir litt for tynt. Minimum i eit kyrkjeblad bør vere fødselsår (gjerne dato) og dødsdato/år på den gravlagde. Eg har sendt denne oppfordringa til ein del redaksjonar, men landet er stort..Enn om folk rundt om går til sine eigne lokale blad og argumenterer for å få med desse opplysningane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Sund

hei!Jeg er enig med deg. Og det menihetsbladet du har lagt link til var flott. Tenk om alle menighetsblad hadde noe slikt.Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aase R Sæther

Etter å ha arbeidd litt med saka, ser eg at eg av og til faktisk møter motargument i redaksjonane, som - det er ikkje vanleg, det blir meir arbeid, personvern, det er ikkje nødvendig for bladet er mynta på dei lokale, og sikkert nokre til.Eg har derfor prøvt å finne gode motargument mot motargumenta (!!) og har kome fram til eit som ser ut til å slå gjennom: Kyrkjelydsblad med gode dødsfallsopplysningar blir lesne av fleire, også utanom kyrkjelyden, enn dei som berre har namnelister. Og er ein fyrst innom eit slikt kyrkjelydsblad, les ein gjerne meir enn desse opplysningane, og dermed når kyrkja sin bodskap ut til fleire (jamfør misjonsbefalinga).Kanskje nyttig å ta med seg for andre som prøver å argumentere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.