Gå til innhold
Arkivverket

[#29740] Alette Paulsdatter , Hadsel


Gjest F. Berentsen
 Del

Recommended Posts

Gjest F. Berentsen

Alette Paulsdatter var døpt 6. juli 1806 i Hadsel kirke, og ble gift 26. oktober 1838 i Hadsel med Lars Petter Larsen.En Alette Paulsdatter ble ca. 1824 var gift med Anders Andersen, som var født ca. 1800. Er det noen som vet om dette er samme Alette? Kjenner noen til vielse datoen til Alette og Anders, og fødselsdatoen til Anders?Mvh. Frank Berentsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Det er opplagt samme dama (blant annet samme bosted i begge ekteskapene). Anders Anderssen var døpt 13.04.1800 og døde 07.06.1836. Han og Alette blei nokså sikkert gift i 1824, men dato har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Rasmus Lange

Hei Frank Berentsen, Tar kontakt med deg på denne måten da jeg ikke har din e-post adresse. Du hadde for lenge siden et innlegg på en av mine tråder, 11471 om Johannes Alexandersen Bodin, han var gift med Ellen Christine Pedersdotter født 1839 i Karlanda i Sverige. Jeg har nå mye nytt og spennende om hennes slekt så ta kontakt så kan vi utveksle data. raslange@online.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.