Gå til innhold
Arkivverket

[#29754] Skifte i Hafslo 1884/1896?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders Johannesson Eikum, kårmann, døydde i Hafslo (Solvorn sokn) 17.9.1884.Anna Jacobsdotter Eikum, kårenkje, døydde i Hafslo (Solvorn sokn) 10.3.1896.Er det mogeleg å sjekka om det finst skifte (anten registrering eller utlodning) etter dette paret? Dei hadde m.a. ein son Anders Andersson, fødd 26.10.1834, som tok utflytting til Bergen i 1865, men som framleis budde på Eikum ved FT1865. Kvar vart han av?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Takk til Rune for innlegg om Anders Andersson. Diverre, denne Anders Andersson i Sogndal er nok ein annan person; eg har sjekka han ut før!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ved meldingen til skifteretten i 1884: 'Enke og sammenavlede myndige Børn'.Jeg finner ikke melding for dødsfallet til Anna Jacobsdtr i 1896!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for svar! Diverre seier ikkje dødsmeldingi til Anders noko om kven ervingane var og kvar dei budde, og no oppdagar eg at eg har skrive feil dødsår for kona Anna. Ho døydde 10.3.1895!! Kanskje dødsmeldingi hennar kan finnast no, med opplysningar om sonen Anders?Elles går eg ut ifrå at det ikkje har vore halde skifte etter desse gamle kårfolki?Nok ein gong hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.