Gå til innhold
Arkivverket

[#29774] Larsine og Arne Johannesson på Bernes i Hosanger - oppslag i bygdebok?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Larsine Kristine Johannesdotter, fødd i Bergen 7.5.1870, gifte seg kring 1893 med Arne Johannesson, fødd på Bernes i Hosanger 29.11.1869. Parfolket var i 1900 busett som gardbrukarar på Bernes indre i Hosanger og hadde då to born, Johannes (1895) og Johan (1898).Er det einkvan som har bygdeboki for Hosanger og som kan hjelpa meg med eit oppslag om denne huslyden? Eg skulle gjerne ha visst følgjande:* Dato og stad foir vigsli til Larsine og Arne?* Dato og stad for dødsfallet til Larsine?* Dato og stad for dødsfallet til Arne?* Kor mange born fekk Larsine og Arne Bernes?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frank Berentsen

Dessverre står bare årstallene i bygdeboken, men her er de.* Dato og stad foir vigsli til Larsine og Arne? 1895* Dato og stad for dødsfallet til Larsine? 1956* Dato og stad for dødsfallet til Arne? 1961* Kor mange born fekk Larsine og Arne Bernes? 4 barnJohannes, f. 1896, d. 1977. Bodde på BernesJohan, f. 1899, d. 1942. Bodde på BernesAlfred Kornelius, f. 1904, d. 1972. Bodde på BernesJenny Bertina, f. 1910, d. 1980.Mvh. Frank Berentsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Frank for nyttige opplysningar! Eg ser at datoane manglar, men kanskje einkvan har høve til å sjekka kyrkje- eller klokkarbøkene?Eg ser forresten av FT1900 at Arne og Larsine då hadde ei tenestejente Mathilde Marthinesdotter, fødd i Masfjorden i 1891. Står det noko om ho i bygdeboki? Var ho kanskje ei dotter av Larsine?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.