Gå til innhold
Arkivverket

[#29782] Nordland, Vefsn: Mikkel Hansen, .f 1865, Meldal

Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Bjørnaas

Er det noen som har mere opplysninger om denne familien ?Gift 18.8.1889, Vefsn: Mikkel Hansen Gorset, arb., bopæl Grannes ?, Fødested Meldal 1855, Elen Jørgine Larsdt., fødested Strøm, f. 1864 fedre: Hans Olsen og Lars Jonsen Forlolvere: Ole O. Grannemo og Johannes Nilsen AlmaasBarn: 1) Andreas Lund, f. 1890, 28.6, døpt 27.8. (bopæl Strøm) 2) Helmer Marius Emil, f. 15.9. 1892, døpt 16.4.1893 (bopæl Mjaavatn vestre) 3) Martin, f. ca. 1898Her er familien i 1900:LenkeKontakt meg gjerne privat hvis dere ikke vil legge ut opplysninger på nettet.Min e-postadresse er: ibjoerna@frisurf.noBeste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Ja, det stemmer nok de du har funnet. Takk skal du ha, Grethe.Skulle gjerne hatt opplysninger om etterkommerne etter Mikkel Hansen og Elen. Prøver å hjelpe en kjenning av meg. Finnes det noen bygdebok for distriktet, evt. noen som kunne gjøre et oppslag ?Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Gjest Inger Bjørnaas

Nå har vi endelig fått kontakt med slekta til Mikkel Hansen. Takket være tipset om å legge inn etterlysning på sidene til Vefs slektshistorielag. Tusen takk for det, Terje.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.