Gå til innhold
Arkivverket

[#29792] Petra Oline Vik (1885) og Lars Olai Kalstad (1875) frå Fjaler, Sunnfjord -hjelp?

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Petra Oline Andersdotter Vik, fødd i Fjaler 25.5.1885, var dotter av gardbrukar og lærar Anders Vik og Johanna Olsdotter Sørebø. Foreldri budde på Sørebø i Guddal sokn i Fjaler.* Kan nokon fortelja meg kva farsnamnet til Anders Vik var og kva gard Anders Vik var ifrå?Petra fekk ei dotter Jenny, fødd i Fjaler 31.7.1907.* Kan nokon fortelja meg namnet til far hennar Jenny?Petra gifte seg første gongen i Hafslo i Sogn med Jacob Eliasson Vedvik som døydde i 1918. So gifte ho seg att med Lars Olai Thorson Kalstad, fødd i Fjaler 18.4.1875.* Kan nokon stadfesta fødselsdatoen til Lars og fortelja meg kven foreldri hans var?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Brede

Hjarteleg takk til Odd og Elin for interessante innlegg!Eg er samd med deg Elin i at du har funne rette Lars Olai. Han var altso eit år eldre enn eg trudde! Då har dei spørsmåli funne svar!Men er du Odd so sikker på at Anders Sørenson er identisk med Anders Vik? Anders Sørenson er rett nok fødd på Vik, men alderen avviker eitt år i høve til FT1900, og eg ser ikkje noki oppkalling etter korkje Søren eller Guri mellom borni til Anders Vik. Difor tvilar eg...Nok ein gong takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Elin for nytt godt innlegg! Ingen tvil om at dette må vera foreldri til Petra!No står me då berre att med Jenny frå 1907, men der lyt me vel sjå i klokkarbøkene...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.