Gå til innhold
Arkivverket

[#30302] Fam. Omdal i Kristiansand?

Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Går det an å finne ut hvem av barna til Jens og Signe Sofie Omdal som bodde i Kristiansand? Lenke Kan Sigvart Omdal ha bodd i Kristiansand og var han gift og hadde barn? Evn opplysninger nålevende etterkommere kan sendes til: taarland@broadpark.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Det er selvsagt ikke noe galt i gjentatte forsøk, men når du hadde et innlegg senest denne uken om samme tema, skylder du vel dine med-brukere å opplyse om hva som hittil er funnet: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Kan der stå noe i Oddernes bygdebok, under Haus, eller i Vennesla-boka, under Omdal? Eg ville gjette på at Jens Omdal i FT1801 er Jens Markussen: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg har nok forsøkt på mange vis å komme frem til en løsning av denne saken. Det var ikke meningen å unngå å legge frem alle data, men det var rett og slett en forglemmelse. Jeg la dette inn i arkivdata, men det er trolig blitt flyttet over til brukerforum, eller så har jeg rett og slett trodd at jeg hadde lagt det på arkivforum. Uansett så ser jeg det som meget viktig at alle referanser kommer tydelig frem, slik at man ikke snur på hver stein mer enn en gang.Dette er en vanskelig sak og jeg er takknemlig for all hjelp jeg kan få for å komme nærmere en løsning av saken.Jeg har ringt til mange som heter Omdal i Kristiansand, men ingen vet noe om den slekten som jeg etterlyser. Kan hele slekten ha reist til Amerika?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Viser til innlegg nr. 2. Takk for hjelpa, men info for Oddernes sogn er vanskelig å lese. For Kr. sand har jeg pøyd igjennom det meste uten å finne noe av det jeg leter etter. De bygdebokene som det står refr. til i innlegg 4 hva heter de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.