Gå til innhold
Arkivverket

[#30307] Frå Hersvik, Solund, S&F: Utreise i 1912 til USA, men kva vart seinare lagnad?

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Den 5. nov 1912 er det regisrert at Thomas Kristoffer Henriksen Hersvik (ug, sjømand), f. 1895, drar til Amerika. Det står at han skal til Amerika (New York) og ’Reiser over som forhyret, Letmatros’ (Amerikan): [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=EMIBERG&gardpostnr=75644&merk=75644#ovre>LenkeVed FT1900, Sulen, finn vi Thomas på garden Hersvik:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Hei!Finner en Thomas Henreksen på Ellis Island i november 1912. Kom med skipet Philadelphia (fra Bergen og Southampton).Han var 17 år, født i Ytre Sogn. Skal jobbe på 'Laila'(norsk dampskip).-mvh- Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Stedet oppgis å være New York (der skipet går fra?). Finner en Thomas Henricksen på 1920-tellingen i Baltimore, Maryland. Han er 24 år, har kone + en sønn(James? f. ca 1920). Jobber som snekker på 'shipyard'. Vanskelig å si om dette kan være riktig person.-mvh- Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Thomas i Maryland i 1920 virker riktig, men her står ikke immigrasjonsåret. Samme sted i 1930 står immigrasjonsår 1913 men da er han svensk. ???Det kan være riktig person likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Takk for info så langt. Det virker som mannen nemnd i innlegg 2 er den rette, det same også med Thomas i Maryland.Er det mulig å sjå kva namnet på kona er og evt fleire born enn James?M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Kona het Anna f.1890 i Maryland av Italienske foreldre. Sønnen James var 10 år i 1930, siden Anna var 40 i 1930 er det lite trolig at det ble flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk til Lisa og Hans.Det er vel truleg at James er einaste bornet til Thomas og Anna.Ser av [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/frameset_search.asp?PAGE=ssdi/search_ssdi.asp&clear_form=true>Lenke (FS US SSDI) at det er mogeleg å søke etter dødsdato, men det blir vanskeleg å finne rette personane då eg ikkje veit nøyaktig fødselsdato på Thomas, Anna og James. Står det ikkje ved census 1920 og 1930 noko om meir enn årstal/alder? (for eksempel kva månad dei er fødde i, meiner å ha sett dette oppgitt i andre debattar her på DA).Men ser at i Maryland finnes det kun ein James Henriksen som dør (f. 1919, d. 1972 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

I 1930 bor de i byen Baltimore (står 'Independent City'), district 456, Chase Street. I 1920 bor de i district 76.Man kan ta kontakt med Maryland State Archives for mer informasjon.-mvh- Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk!Eg skal ta kontakt Maryland State Archives etter kvart.For å gå litt vidare på same familien. Thomas hadde to onklar som også ifølge bygdebok for Solund var ”borgarar i USA”. Namna på desse onklane er:1) Ingemor (Ingemar) Severin Thomasson, f. 12.8.1878 Hersvik (var sjømann/matros) 2) Karl Zakarias Thomasson, f. 1881/82 Hersvik (var sjømann/matros)Ved FT1900 er dei begge registrert på Hersvik (men er tydeligvis til sjøs på teljingsdagen): Lenke, men eg finn dei ikkje blant emigrantar til Amerika, så når dei evt reiste over er eg ikkje sikker på.Er det mogeleg å finne ut om og når dei tok innreise til USA, og evt kvar dei tok vegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk! Det er nok rette mannen! Då skulle det vel vere mogleg å finne han att ved innreise USA også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisa Kjønigsen

Finner Carl Thomassen fremme i Ellis Island med skipet 'The Umbria' 31.mai 1903. Han er sjømann og skal til New York.I 1930-tellingen finner jeg en Carl Thomasen i Brooklyn, Kings, New York som er kaptein på 'tug boat'. Denne personen emigrerte i 1925, så dette kan ikke være riktig person? Hvis ikke han reiste litt frem og tilbake før han slo seg ned? Skal se litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for at tar deg tid til å sjekke! Når det gjeld Thomas Henricksen (Hersvik) har eg no fått vite at han var i Norge minst ein gong (truleg i 1939 då mora dø). Han hadde visst då opplyst at han budde i Seattle (uten at ein skal stole for mykje på det). Han skulle heller ikkje vere gift (men ha sambuar), men dette og kan ein muligens ta med ei klype salt.Korleis/kvar kan ein finne opplysningar om innreise/utreise rundt 1939?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Eg har vore i kontakt med ’Maryland State Archives’, men for at dei skal kunne gjere noko arbeid for meg må/bør eg ha ein dødsdato fekk eg beskjed om.Derfor lurer eg på om det er nokon som kan spore opp dei tre personane eg spør etter her, ref. innlegg (1) og (9).Eg oppsummerer det som er funne og som verkar ’sikkert’ så lang. Ved FT1900 er dei alle på Hersvik (i alle fall registrerte der): [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01412&gardpostnr=123&merk=123#ovre>Lenke1) Thomas Kristoffer Henriksen Hersvik, f. #.#.1895. Reiser frå Bergen i 1912: Lenke. Lisa K. fann ”Thomas Henreksen på Ellis Island i november 1912. Kom med skipet Philadelphia (fra Bergen og Southampton). Han var 17 år, født i Ytre Sogn. Skal jobbe på 'Laila' (norsk dampskip).” Eg er er 100% sikker på hennar funn i 1920 og 1930-teljingane.2) Ingemor (Ingemar) Severin Thomasson, f. 12.8.1878. Utreise frå Norge og innreise Amerika er ikkje funnen enno.3) Karl Zakarias Thomasson, f. 28.2.1882. Reiser frå Stavanger i 1903: Lenke. Lisa K. fann ”Carl Thomassen fremme i Ellis Island med skipet 'The Umbria' 31.mai 1903. Han er sjømann og skal til New York.” Hennar funn i 1930-teljinga verkar usikker. Kvar er han i 1920? == Er det mogeleg å finne ut om kvar desse tok vegen etter dei kom til Amerika?**********Medan eg skreiv dette ser eg at det i ein annan debatt -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei!Eg treng hjelp til å finne vidare lagnad på dei 3 karane som reiste frå Hersvik til Amerika!All god hjelp vert sett stor pris på!PS! Kvar finn ein informasjon om inn- og utreise frå Bergen etter 1930? Er det der mogeleg å finne noko meir info om dei reisande, som t.d. opphaldsstad og namn på evt ektefeller/barn? MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
Gjest Arnfrid Mæland

Thomas Kristoffer f i Hersvik i Solund 13.5.1895 LenkeMilitæret;World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 about Thomas Kristoffer Henrikson Name: Thomas Kristoffer Henrikson City: Perth Amboy County: Middlesex State: New Jersey Birthplace: Norway Birth Date: 13 May 1895 Race: Caucasian (White) Roll: 1754435 DraftBoard: 0

bilete4507.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

1920; Maryland, samme som er nevnt i starten av denne tråden. Ingen andre Thomaser som er aktuelle, men skal søke etter Kristian og Hersvik også.

bilete4508.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

1920 United States Federal Censusabout Thomas HenricksenName: Thomas Henricksen [Thomas Henrickson]Home in 1920: Baltimore Ward 6, Baltimore (Independent City), MarylandAge: 24 yearsEstimated Birth Year: abt 1896Birthplace: NorwayRelation to Head of House: HeadSpouse's Name: AnnaFather's Birth Place: NorwayMother's Birth Place: NorwayMarital Status: MarriedRace: WhiteSex: MaleHome owned: RentYear of Immigration: UnAble to read: YesAble to Write: YesImage: 1071Neighbors: View others on pageHousehold Members: Name AgeThomas Henricksen 24Anna Henricksen 29James Henricksen 0 4/12 ----------------- Tell nedenfra, så kommer du nok på korrekt sted (hører til bildet i 18);

bilete4509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nå går jeg ut fra at dette er den rette familien; her er de i 1930. Sverige er nok feilskrevet; 1930 United States Federal Censusabout Thomas HenricksonName: Thomas HenricksonHome in 1930: Baltimore, Baltimore (Independent City), MarylandAge: 34Estimated Birth Year: abt 1896Birthplace: SwedenRelation to Head of House: HeadSpouse's Name: AnnaRace: WhiteOccupation: Education:Military service: Rent/home value:Age at first marriage:Parents' birthplace: View ImageNeighbors: View others on pageHousehold Members: Name AgeThomas Henrickson 34Anna Henrickson 40James Henrickson 10

bilete4510.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Arnfrid!Då ser det ut til å stemme bra det som Lisa og Hans allerede hadde funne, og det var fint at du fann WW1 registreringa. Var byen oppgitt der han tenestegjorde eller var det hans faste bustad på den tida?************Då oppsummerer eg igjen det som er funne og som verkar ’sikkert’ så langt.1) Thomas Kristoffer Henriksen Hersvik, f. 13.05.1895. Reiser frå Bergen i 1912 og han kom til Ellis Island i november 1912 med skipet ”Philadelphia” (fra Bergen og Southampton). Han var då 17 år, og fødd i Ytre Sogn. Det er sagt at han skal jobbe på 'Laila' (eit norsk dampskip).Ved WW1 registreringa er han i 1917-18 busett Perth Amboy, Middlesex County, New Jersey.Han vart truleg gift i 1919 (###når, kvar?###) med ei Anna (###hennar opphav?###), truleg frå Italia (###kvar?###), f. ca. 1890 (###når?###).Både i 1920 og 1930 er dei busette i Baltimore, Maryland, saman med sonen James f. 1919.Eg har funne kun ein James som høver i SSDI (ref. FamilySearch, FS), f. 8.8.1919, d. x.2.1972 (Maryland). Kor kan ein henvende seg for å få sjekke ut denne fødselen?Kva tid døde Thomas og Anna?******Når det gjeld dei to onklane til Thomas som også drog til USA har eg følgande:2) Ingemor (Ingemar) Severin Thomasson, f. 12.8.1878. Utreise frå Norge og innreise Amerika er ikkje funnen enno.Ønsker framleis å få vite kvar det vart av Ingemar!3) Karl Zakarias Thomasson, f. 28.2.1882. Reiser frå Stavanger i 1903 og han (Carl Thomassen) kom til Ellis Island 31.mai 1903 med skipet 'The Umbria'. Han var då sjømann og skulle til New York. Lisa fann ein kandidat i innlegg (12) men dette funnet i 1930-teljinga verkar usikkert.Ønsker framleis å få vite kvar det vart av Karl!***************MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Hei!Eg sit framleis og lurer på kvar desse 3 karane frå Hersvik havna, når dei døde etc., ref. innlegg (22).Håper at det kan la seg gjere å spore desse, deira lagnad. Er det noko som klarer å løyse denne gåta?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1920 United States Federal CensusName: Carl Thomassen [Carl Thomssen] Home in 1920: Port Madison, Kitsap, Washington Age: 37 years Estimated Birth Year: abt 1883 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Marital Status: Single Race: White Sex: Male Home owned: Own Year of Immigration: 1903 Able to read: Yes Able to Write: Yes Image: 136Household Members: Name Age Carl Thomassen 37 Severin Thomassen 41Denne Severin er bror til Carl. Serverin immigrerte i 1905. Begge er fiskere (på fiskebåt).Om det er de du søker, har jeg ikke noe endelig bevis for.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.