Gå til innhold
Arkivverket

[#30307] Frå Hersvik, Solund, S&F: Utreise i 1912 til USA, men kva vart seinare lagnad?

Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Karl Thomassen Age: 30 Birth Date: 28 Feb 1882 Birth Location: Bergen, Norway Arrival Year: 1903 Issue Date: 3 Dec 1912 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Petition and record, 1912-1913, #1695-1944 Series: M1542Ser ut som det kan være riktig Karl i forrige innlegg. I allefall er han i staten Washington.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Severin Thomasen Age: 30 Birth Date: 12 Aug 1878 Birth Location: Bergen, Norway Arrival Year: 1905 Issue Date: 13 Jan 1908 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Declarations of intention, 1906-1909, #997-1296 Series: M1542Og Ingmar bruker Severin og bor også i Washington. Da er det nok riktige personer som jeg fant i 1920 (innlegg 25).- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Karl Thomassen Age: 30 Birth Date: 28 Feb 1882 Birth Location: Bergen, Norway Arrival Year: 1903 Issue Date: 3 Dec 1912 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Petition and record, 1912-1913, #1695-1944 Series: M1542

bilete5142.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Severin Thomasen Age: 37 Birth Date: 12 Aug 1878 Birth Location: Bergen, Norway Arrival Year: 1905 Issue Date: 27 Dec 1915 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Petition and record, 1915-1916, #2945-3194 Series: M1542

bilete5143.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1930 United States Federal CensusName: Karl Thomassen Home in 1930: Port Madison, Kitsap, Washington Age: 47 Estimated Birth Year: abt 1883 Relation to Head of House: BrotherHousehold Members: Name Age Servin Thomassen 50 Karl Thomassen 47Begge er fiskere (laks).- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Washington Death Index, 1940-1996Name: Severin Thomasen Date of Death: 24 Jun 1948 Place of Death: Kitsap Age: 69 Estimated Birth Year: abt 1879 Gender: Male Certificate: 10217- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Washington Death Index, 1940-1996Name: Carl Thomesen Date of Death: 19 Oct 1941 Place of Death: Seattle Age: 59 Estimated Birth Year: abt 1882 Gender: Male- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk skal du ha Hanne Line!Dette vart full blink :-)Er det no mogeleg å finne dei i Census 1910?Eg skal studere litt meir på desse opplysningane.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Lagnaden til Thomas er enno ikkje på plass.Etter at mora til Thomas dø skreiv enkemannen 13. mars 1940: 'Fraa son min i Amerika hev eg ikkje fenge fretnad endaa', men adressen var oppgitt til 1939 E. Faramouth Ave., Baltimore (Lenke).MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

U.S. World War II Draft Registration Cards, 1942Name: Thomas Henrickson Birth Date: 19 Jun 1895 RESIDENCE: Baltimore, Maryland Birth: Mandal, Norway Roll: WW2_2242060 Note regarding the images for the states of PA, MD, WV, and DE. These four states were scanned at the National Archives facility in such a way that the back of one person’s draft card appears on the same image as the front of the next individual. The result is that when you click to view the original image, you will see the correct front side of the draft card, but the back of the previous soldier’s card. Ancestry is aware of this problem, and is working to correct this issue.-Ser ut til at det flere Thomas Henriksen i Baltimore.Denne er født i Mandal 19.06.1895, og er gift med Anna. De bor 3703 Mt Pleasant Av, Baltimore.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maryland Military Men, 1917-18Name: Thomas Henrickson Race: white Address: 229 N. Wolfe St., Baltimore Birth Place: Mandal, Norway Birth Date: 19 Jun 1895 Comment: Ind 8/27/18 pvt; mec 11/7/18, 154 Dep Brig; Co E 72 Inf 9/9/18, Hon disch 1/16/19- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Min Thomas er f. 13.5.1895 og dp. 3.6.1895, så det er denne karen, ref. over:World War I Draft Registration Cards, 1917-1918 about Thomas Kristoffer Henrikson Name: Thomas Kristoffer Henrikson City: Perth Amboy County: Middlesex State: New Jersey Birthplace: Norway Birth Date: 13 May 1895 Race: Caucasian (White) Roll: 1754435 DraftBoard: 0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at din Thomas er født 13.5.1895 jf andre innlegg. Det jeg ville ha fram, er at den Thomas med kone Anna i folketellingene, trolig er en annen Thomas enn din.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Hanne Line!Ja eg skjønte det.Fekk nyss vite at det finnes eit bilete av Thomas m/kone og to born. Men diverre er det ikkje skrive noko meir på biletet (etter det eg har forstått). Eg veit ikkje om dette kan gjere det lettare å finne Thomas i Census 1910-1930...men tar det med...Takk for god hjelp så langt. Vart imponert over funna av onklane til Thomas.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Frå Puget Sound Regional Archives har eg fått følgande om Karl og Severin:'Karl Thomasen’s will was dated 27 December 1920 and went to probate court in 1941. His only heir was his brother Severin Thomesen which indicates that he was not married. Severin was his executor.Severin’s will was dated December 22, 1943 and went to probate on June 26, 1948. He was unmarried. The will lists his heirs as two good friends in Washington State, being Mary A. de Vries of Seattle and Selma Henrietta Egaas (wife of Jake Egaas) of Seabold. They each got some property but the remainder of the estate was to be held in trust until the German Armed Forces were out of Norway. At that time the property was to be distributed to his sister Johanna Thomasen Olsen of Hersvikbygden near Bergen, his sister Trene Thomasen Johannsen of Hargen near Bergen and to is brother Henry Thomasen of Hersvikbygden near Bergen.'- Då er spørsmålet, kven var 'Mary A. de Vries of Seattle' og 'Selma Henrietta Egaas (wife of Jake Egaas) of Seabold'. Er det nokon som kan spore deira opphav (kanskje frå Norge)?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Social Security Death IndexName: Selma H. Egaas SSN: 531-66-6094 Last Residence: 98371 Puyallup, Pierce, Washington, United States of America Born: 26 Jan 1895 Died: 3 Sep 1992 State (Year) SSN issued: Washington (1973 )-Kan dette være Jake Egaas?U.S. Naturalization Records - Original Documents, 1795-1972Name: Jacob Berner Egaas Age: 29 Birth Date: 12 Sep 1880 Birth Location: Haugusund, Norway Arrival Year: 1900 Issue Date: 24 Jun 1909 State: Washington Locality, Court: Seattle, District Court Title: Naturalization Records of the U.S. District Court for the Western District of Washington, 1890-1957 Description: Declarations of intention, 1909-1911, #2597-3096 Series: M1542- hanne line -

bilete5183.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1930 United States Federal CensusName: Jacob B Egass Home in 1930: Rolling Bay, Kitsap, Washington Age: 49 Estimated Birth Year: abt 1881 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Spouse's Name: Selma Race: WhiteHousehold Members: Name Age Jacob B Egass 49 Selma Egass 36 Marie B Egass 8/12Selma er født i Norge. Jacob imm i 1902 og Selma i 1928 i flg image.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Då er det tilbake att til den umulige Thoasm Kristoffer.1) Thomas Kristoffer Henriksen Hersvik, f. 13.05.1895. Reiser frå Bergen i 1912 og han kom til Ellis Island i november 1912 med skipet ”Philadelphia” (fra Bergen og Southampton). Han var då 17 år, og fødd i Ytre Sogn. Det er sagt at han skal jobbe på 'Laila' (eit norsk dampskip).Ved WW1 registreringa er han i 1917-18 busett Perth Amboy, Middlesex County, New Jersey.Men så er det usikkert vidare:Han vart truleg gift i 1919 (###når, kvar?###) med ei Anna (###hennar opphav?###), truleg frå Italia (###kvar?###), f. ca. 1890 (###når?###).Både i 1920 og 1930 er dei busette i Baltimore, Maryland, saman med sonen James f. 1919.Eg har funne kun ein James som høver i SSDI (ref. FamilySearch, FS), f. 8.8.1919, d. x.2.1972 (Maryland).- Er det mogeleg å finne fødselsattesten til denne james og få bekrefta kven som er foreldra hans?- Kva tid døde Thomas (og Anna, om det var kona hans)?- Finnes det ei søkbar side for fødsler etc. i Maryland?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tar denne fram att, men lurer på om det kanskje er lite håp i å finne denne karen att, iallefall noko som er heilt sikkert.Men kanskje det går an å spore Thoasm, Anne og James vidare, evt. må ein vel sjekke fødselsattesten til James (kvar finnes den) for å blir sikre.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tillegg til (45) og (46):Som allereie nemnd over, etter at mora til Thomas dø skreiv enkemannen 13. mars 1940: 'Fraa son min i Amerika hev eg ikkje fenge fretnad endaa', men adressen var oppgitt til 1939 E. Faramouth Ave., Baltimore.Men det verkar vanskeleg å komme vidare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Då har eg fått hjelp til å finne litt om Severin, dessverre inge obit, men derimot diverse avisartiklar i etterkant av at Severin vart skoten av sin nabo på Bainbridge island på kvelden 24.6.1948.Eg håper 'hjelparen min' klarer å finne meir om denne hendinga, samt obit for broren Carl. Nevøen deira Thomas K. som denne tråden eigentleg dreier seg om, ja han er framleis eit mysterium :-) ****************Tillegg til (45) og (46):Som allereie nemnd over, etter at mora til Thomas dø skreiv enkemannen 13. mars 1940: 'Fraa son min i Amerika hev eg ikkje fenge fretnad endaa', men adressen var oppgitt til 1939 E. Faramouth Ave., Baltimore.Går det an å søke på SSDI med fødselsdato for å finne ein aktuell kandidat? Eller dekker ikkje SSDI alle årstal frå ca. 1930 til no? MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.